کد خبر : 1642287 | 17 مهر 1398 ساعت 12:01 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

یواخیم لوو:

شواینی یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ آلمان بود

یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، معتقد است که باستیان شواین اشتایگر یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال آلمان بوده است.

شواینی یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ آلمان بود

به گزارش "ورزش سه"، پس از این که شیکاگوفایر نتوانست به مرحله پلی آف لیگ حرفه ای امریکا صعود کند، باستیان شواین اشتایگر، ستاره آلمانی این تیم، به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. شواین اشتایگر سهم بزرگی در قهرمانی آلمان در جام جهانی 2014 برزیل داشت. او همچنین در رده باشگاهی نیز توانسته بود با بایرن مونیخ 8 جام بوندسلیگا و یک لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد. شواین اشتایگر همچنین توانست با منچستر یونایتد قهرمان جام حذفی انگلیس شود.

 

1441581


حالا و پس از خداحافظی شواین اشتایگر از دنیای فوتبال، یواخیم لوو تمجید ویژه ای از این شاگرد سابق خود انجام داده است. او در این باره گفت: " ما امروز فقط درباره آرژانتین صحبت کردیم. این در حالی است که شواین اشتایگر از فوتبال خداحافظی کرده است. بازیکنی با کلاس که در مورد او هیچ صحبتی نشد. او مطمئنا یکی از بزرگترین بازیکنانی است که آلمان در تاریخ خود داشته است. هر یک از ما تصویری از او در ذهن خود داریم و آن تصویر برای من بازی فینال جام جهانی در ماراکانا بود. باستیان بازیکنی بود که برای پیروزی می جنگید و برای این موضوع هر کاری را انجام می داد. او بازیکن با شخصیت و فوق العاده ای بود."


لوو در ادامه درباره افتخارات باشگاهی شواین اشتایگر و حضور همیشگی اش در تیم ملی و احتمال کمکش به این تیم در آینده گفت:" هر بازیکنی که حتی یک بار برای آلمان بازی کرده مورد استقبال ما است. همانطور که این اتفاق در مورد میروسلاو کلوزه رخ داد. من باستیان را می شناسم. او همیشه با هواداران، صادقانه رفتار می کند. هواداران نیز همیشه او را دوست داشتند. ما برای او همیشه جا داریم."

دیدگاه‌ها