کد خبر : 1642299 | 17 مهر 1398 ساعت 12:52 | 56K بازدید | 0 دیدگاه

ایران – کامبوج؛ تماشاگر خانم بیشتر از آقا!

در حال حاضر تعداد تماشاگر خانمی که برای تماشای بازی ایران – کامبوج بلیط خریداری کرده اند بیشتر از آقایان هستند.

ایران – کامبوج؛ تماشاگر خانم بیشتر از آقا!

به گزارش "ورزش سه"، این در حالی است که ظرفیت تماشاگران خانم دراستادیوم آزادی محدود است! این برای اولین بار است که خانم های ایرانی به طور رسمی می توانند با خرید بلیط وارد استادیوم آزادی شوند و بازی تیم ملی را از نزدیک ببینند.

 

بر اساس اعلام مسئولان امر؛ تا کنون 6000 هزار بلیط بازی ایران – کامبوج پیش فروش شده است که از این تعداد 3500 بلیط را خانم ها خریداری کردند و 2500 بلیط را آقایان. البته با توجه به اینکه بازی روز پنج شنبه برگزار می شود انتظار می رود در روزها و ساعات باقی مانده تعداد تماشاگران بیشتری برای خرید بلیط بازی اقدام کنند. نزدیک به یک هفته است که سامانه بلیط فروشی این بازی راه اندازی شده است.

 

گفتنی است تعداد جایگاهی که برای خانم ها در بازی ایران – کامبوج در نظر گرفته شده است 4000 نفر است. البته فیفا در نامه ای که پیش تر برای فدراسیون فوتبال فرستاده بود به این نکته اشاره کرد بانوان نباید برای حضور دراستادیوم های فوتبال محدودیت داشته باشند و از سویی این حضور باید در همه استادیوم ها و همه بازی ها انجام شود که منظور فیفا بازی های لیگ برتر است. فدراسیون فوتبال در تلاش است رفته رفته زمینه حضور بانوان را در بازی های لیگ برتر مهیا کند.

 

اینکه تا به الان تعداد تماشاگران خانم که بلیط بازی را خریداری کرده اند بیشتر از آقایان هستند غیر طبیعی نیست به این خاطر که خانم ها برای اولین بار وارد استادیوم آزادی می شوند و برای حضور دراستادیوم و تماشای بازی تیم ملی اشتیاق زیادی دارند. اما باید به این نکته اشاره کرد کامبوج حریفی نیست که تماشاگر زیادی را به استادیوم آزادی بکشاند.

دیدگاه‌ها