کد خبر : 1642414 | 17 مهر 1398 ساعت 20:40 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

دستیار سرمربی تیم ملی برزیل:

سنگال فقط حول یک نفر می‌گردد: سادیو مانه

دستیار سرمربی تیم ملی برزیل در کنفرانس خبری پیش از دیدار فردای این تیم مقابل سنگال گفت سنگال تیمی است که تاکتیک آن تنها حول یک بازیکن می‌گردد؛ سادیو مانه، ستاره لیورپول.

سنگال فقط حول یک نفر می‌گردد: سادیو مانه

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل فردا پنج‌شنبه در سنگاپور در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ملی سنگال می‌رود. این اولین بار در تاریخ است که سلسائو در یک بازی با سنگال روبرو خواهد شد. در آستانه این بازی، کلبر ژاویر دستیار تیته سرمربی تیم ملی برزیل در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و گفت سنگال تیمی است قوی و خیلی خوب تمرین کرده که تاکتیک آن حول یک بازیکن می‌گردد: سادیو مانه، ستاره لیورپول.

 

1441747

 

قهرمان پنج دوره جام جهانی فردا در ورزشگاه ملی سنگاپور به مصاف سنگالی می‌رود که یکی از بهترین تیمهای ملی فوتبال قاره آفریقا است. برزیل خود را برای رقابتهای انتخابی جام جهانی 2022 آماده می‌کند و سنگال هم در حال آماده شدن برای صعود به جام ملتهای آفریقای 2021 است.

 

دستیار تیته، سرمربی برزیل در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت سنگال بازیکنان خوب زیادی دارد ولی این تیم تنها حول یک بازیکن می‌گردد و او کسی نیست جز سادیو مانه، ستاره خط حمله لیورپول.

 

1441748

 

کلبر شاویر در این باره گفت:" سنگال تیم قوی‌ای است که خیلی خوب تمرین کرده. آنها در جام ملتهای آفریقا گلهای خیلی کمی دریافت کردند و بازیکنان خیلی خوبی مثل سادیو مانه و ادریسا گوئیه دارند".

 

دستیار سرمربی تیم ملی برزیل در ادامه گفت:" سنگال از نظر تاکتیکی بازی مستقیم را در دستور کار قرار دارد و هدفش رساندن توپ به سادیو مانه است. سنگال با تاکتیک انتقال از دفاع به حمله با محوریت مانه کار می‌کند و بازی کردن با این تیم دشوار است".

 

 

دیدگاه‌ها