کد خبر : 1642463 | 18 مهر 1398 ساعت 10:20 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

اولین گل ملی بازیکن آرژانتینی در اولین بازی ملی

لوکاس اوکامپوس بازیکن تیم ملی آرژانتین در اولین بازی خود با پیراهن تیم ملی کشورش گلزنی کرده و باعث شد آلبی‌سلسته در دیدار دوستانه با آلمان با نتیجه تساوی به کار خود پایان دهد.

اولین گل ملی بازیکن آرژانتینی در اولین بازی ملی

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس اوکامپوس بازیکن آرژانتینی که دیشب در جریان دیدار دوستانه تیم ملی کشورش مقابل آلمان به عنوان یار تعویضی به میدان فرستاده شد توانست در اولین بازی ملی خود اولین گل ملی‌اش را به ثمر برساند. گل اوکامپوس برای آلبی‌سلسته اهمیت زیادی داشت چون آرژانتین با این گل از شکست 2-1 نجات یافت و توانست بازی را با تساوی 2-2 به پایان برساند.

 

1441836

 

در دقیقه 85 مسابقه درحالیکه آلمان با نتیجه 2-1 از آرژانتین جلو بود مارکوس آکونیا با حرکتی جالب توجه فرصت عالی‌ای در اختیار لوکاس اوکامپوس گذاشت تا او در اولین بازی ملی‌اش به گل رسیده و گل دوم آلبی‌سلسته را وارد دروازه آلمان کند.

 

اوکامپوس که در پایان بازی از گلزنی خود در اولین بازی ملی‌اش بسیار خوشحال به نظر می‌رسید گفت:" این برای من یک اولین بازی رویایی بود. من برای رسیدن به تیم ملی کشورم خیلی زحمت کشیدم. ما امروز نشان دادیم چه شخصیتی داریم. نیمه اول برای ما ساده نبود ولی در نهایت توانستیم بازی را به تساوی بکشیم. این نتیجه برای همه و برای تیم ملی آرژانتین خیلی مهم بود".

 

دیدگاه‌ها