کد خبر : 1642477 | 18 مهر 1398 ساعت 11:13 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

جلد روزنامه های ورزشی صبح اروپا(عکس)

امروز به بررسی روزنامه های ورزشی اروپا در تاریخ ۱۰ اکتبر می پردازیم.

به گزارش "ورزش سه"، امروز یعنی ۱۰ اکتبر مصادف با هجدهم مهر ماه مهم ترین روزنامه های ورزشی صبح اروپا را مورد بررسی قرار می دهیم.


مارکا؛ انتقال اریکسون به رئال؟!


این روزنامه مادریدی تیتر اصلی خود را به احتمال انتقال کریستین اریکسن به رئال مادرید در زمستان پیش رو اختصاص داده است. مارکا با تیتر "اریکسن در نقل و انتقالات زمستانی" عنوان کرده که کهکشانی ها برای جذب او در زمستان اقدام خواهند کرد. اریکسن تا تابستان ۲۰۲۰ با تاتنهام قرارداد دارد و هیچ تصمیمی برای تمدید قرارداد با این تیم ندارد.


مارکا در بخشی دیگر به محرومیت عثمان دمبله از ال کلاسیکو اشاره کرده است.

 

1441858


آاس؛ اریکسن در ژانویه


دیگر روزنامه مادریدی یعنی آاس هم تیتر اصلی خود را به احتمال انتقال اریکسن به رئال مادرید در زمستان اختصاص داده است. این روزنامه با تیتر "اریکسن در ژانویه" از علاقه رئال مادرید به جذب این هافبک دانمارکی پرده برداشته است. آاس عنوان کرده که این هافبک دانمارکی تا تابستان ۲۰۲۰ با تاتنهام قرارداد دارد و این بازیکن ۲۷ ساله هیچ تصمیمی برای ماندن در تاتنهام ندارد.


این روزنامه در بخشی دیگر به مصاحبه سرخیو رگیلون اشاره کرده که گفته است: "می خواهم با درخشش در سویا، کار را برای زیدان و انتخاب مدافع چپ توسط او دشوار کنم."

 

1441859


موندو؛ مصاحبه مسی


این روزنامه چاپ شهر بارسلونا در صفحه اصلی امروز خود با تیتر "همیشه با مسی" مصاحبه این بازیکن را روی صفحه اول خود آورده است.


مسی در یکی از مهم‌ترین قسمت‌های صحبت خود گفته است که شایعات پیرامون اختلافش با آنتوان گریزمان کاملاً مضحک و خنده دار است و او هیچ گونه مشکلی با این فرانسوی ندارد.


موندو در ادامه به محرومیت عثمان دمبله از ال کلاسیکو اشاره کرده است.


این روزنامه نیز در قسمت دیگر از صفحه اصلی امروزش به احتمال انتقال کریستین اریکسن به رئال مادرید در زمستان پیش رو پرداخته است.

 

1441861


اسپورت؛ ایده مسی


دیگر روزنامه کاتالانی یعنی اسپورت نیز صفحه اصلی امروز خود را به مصاحبه دیروز مسی اختصاص داده است. این روزنامه با تیتر "ایده من پایان در اینجاست" از قول لیونل مسی اشاره کرده که این بازیکن علاقه زیادی به پایان دادن فوتبالش در بارسلونا دارد و قصد ترک این تیم را ندارد. اسپورت در قسمت دیگری از این مصاحبه به نقل قولی از مسی اشاره کرده که گفته است:"من فکر می کردم که در تابستان نیمار به رئال مادرید منتقل شود."

 

1441857


کوریره دلو اسپورت؛ یوونتوس قدرتمند


این روزنامه ایتالیایی صفحه اصلی امروز خود را به درخشش هفته های گذشته تیم فوتبال یوونتوس اختصاص داده است و اشاره کرده که آنها حالا به مدعی اصلی عنوان قهرمانی تبدیل شده‌اند.


کوریره در قسمت دیگر به مصاحبه از کاپلو اشاره کرده که گفته است: " اینتر و کونته باید باور داشته باشند که می توانند."


این روزنامه در بخش دیگر از انتقادات هواداران میلان به خاطر اینتری بودن پیولی پرده برداشته است و نقل قولی از این مربی آورده که گفته است: "بله من اینتری بودم اما ۱۳ سال پیش نه حالا"

 

1441862


توتواسپورت؛ یوونتوس منحصر به فرد


این روزنامه چاپ شهر تورین هم تیتر اصلی خود را به درخشش یوونتوس در هفته‌های اخیر اختصاص داده است. این روزنامه با تیتر "هیچ کس نمی تواند مثل یووه باشد" از عملکرد شاگردان ساری تمجید کرده است.


توتو اسپورت نیز در بخشی دیگر به انتخاب پیولی به عنوان سرمربی جدید میلان به عنوان جانشین جامپائولو اشاره کرده است. 

 

1441860


اکیپ؛ بلان در لیون؟!


این روزنامه فرانسوی همچون روز گذشته در شماره امروز خود نیز به انتخاب سرمربی جدید برای تیم لیون پرداخته است. این روزنامه با تیتر "چالش بزرگ بلان" عنوان کرده که احتمالاً طی امروز یا فردا، رولان بلان به عنوان سرمربی جدید تیم لیون انتخاب خواهد شد.

 

1441856

دیدگاه‌ها