کد خبر : 1642483 | 18 مهر 1398 ساعت 11:50 | 29.5K بازدید | 0 دیدگاه

ایوان گازیدیس:

من میلان را از ورشکستگی نجات دادم

ایوان گازیدیس مدیر اجرایی آث میلان از منصوب شدن پیولی به عنوان سرمربی این تیم دفاع کرده و می‌گوید او میلان را از ورشکستگی نجات داده است.

من میلان را از ورشکستگی نجات دادم

به گزارش "ورزش سه"، ایوان گازیدیس مدیر اجرایی آث میلان از تصمیم این باشگاه برای استخدام پیولی به عنوان سرمربی جدید میلان دفاع کرده و در عین حال مدعی شد روسونری با خطر سقوط به سری ب به دلیل ورشکستگی مواجه بوده و او بوده که میلان را از ورشکستگی نجات داده و این باشگاه در حال حاضر از نظر مالی در وضعیت به مراتب بهتری به سر می‌برد.

 

1441876

 

گازیدیس که پیش از پیوستن به میلان، مدیر اجرایی ارشد آرسنال بود در دسامبر 2018 به میلان منتقل شد. او که اخیرا به دلیل اخراج مارکو جامپائولو سرمربی سابق روسونری و استخدام پیولی به عنوان سرمربی تیم مورد انتقاد قرار گرفته، از تصمیمات باشگاه دفاع کرد. گازیدیس می‌گوید در شرایط فعلی میلان تغییر کادر فنی و سرمربی برای بازگشت این باشگاه به شرایط باثبات لازم بوده است.

 

مدیر اجرایی آث میلان در این باره گفت:" این تصمیمی بود که ما همه با هم گرفتیم ولی ما باید اول به فکر میلان باشیم. ما هواداران را درک می‌کنیم و من متوجه علت خشم آنها هستم. ما مشکل داریم ولی در حال تلاش هستیم تا مشکلات را رفع کنیم".

 

گازیدیس در ادامه صحبتهایش گفت:" ما باشگاهی را به ارث بردیم که در حال ورشکستگی بود و ممکن بود مثل پارما و فیورنتینا به سری بی سقوط کند. ما با بدهی‌هایی مواجه شدیم که باعث شد نتوانیم در جام حذفی رقابت کنیم. ما باید با مشکلات زیادی روبرو می‌شدیم. در این هیچ شکی نیست. ما می‌خواهیم میلان را دوباره بالا بیاوریم، چه در ایتالیا و چه در اروپا. ما به حرکت در مسیرمان ادامه می‌دهیم و جاه‌طلب هستیم و همه این جاه‌طلبی را در تمایل ما به ساخت یک استادیوم جدید دیدند".

 

 

دیدگاه‌ها