کد خبر : 1642497 | 18 مهر 1398 ساعت 12:17 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

رویارویی تیم ملی جوانان با دو تیم لیگ برتری

دومین اردوی تیم ملی جوانان از جمعه هفته جاری در کمپ تیم های ملی آغاز می شود و تا جمعه هفته بعد ادامه خواهد داشت.

رویارویی تیم ملی جوانان با دو تیم لیگ برتری 

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی جوانان با مربیگری سیروس پورموسوی، سرمربی سابق تیم فولاد برای حضور در بازی های مقدماتی جام ملت ها با حضور تیم های قرقیزستان، نپال و امارات آماده می شود و به ترتیب در روزهای 15-17 و 19 آبان با این تیم ها در استادیوم پاس بازی خواهد کرد. 

 

تیم ملی جوانان در اردوی پیش رو دو بازی با تیم های لیگ برتری برگزار خواهد کرد. پارس جنوبی و گل گهر سیرجان. بازی این تیم با پارس جنوبی جم دوشنبه و بازی با گل گهر سیرجان چهارشنبه برگزار می شود. البته تیم ملی جوانان در اردوی پیش رو یک بازی هم با تیم جوانان یا امید برگزار خواهد کرد. 

 

پیش از تیم ملی جوانان، تیم ملی نوجوانان در بازی های مقدماتی جام ملت ها در همدان شرکت کرد و با 3 پیروزی در برابر تیم های مالدیو، فلسطین و افغانستان با اقتدار به جام ملت ها صعود کرد. سال آینده جام ملت های نوجوانان در بحرین و جام ملت های جوانان در ازبکستان برگزار می شود و چهار تیم برتر هر کدام از رقابت ها به جام جهانی نوجوانان و جوانان در سال 2021 صعود خواهند کرد. 

 

گفتنی است جام جهانی زیر 17 سال (نوجوانان) و زیر 20 سال (جوانان) هر دو سال یک بار برگزار می شود که در سال 2019 نه تیم ملی نوجوانان در جام جهانی حاضر بود و نه تیم ملی جوانان.

دیدگاه‌ها