کد خبر : 1642499 | 18 مهر 1398 ساعت 12:31 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادوین فن در سار:

شخصیت قوی منچستر یونایتد از بین رفته است

ادوین فن در سار، دروازه بان هلندی و سابق منچستر یونایتد، معتقد است که این تیم بازیکنان بزرگی ندارد که بتوانند شرایط این تیم را تغییر دهند.

شخصیت قوی منچستر یونایتد از بین رفته است

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد در هفته‌های اخیر نتایج بسیار ضعیفی را کسب کرده است. آن ها در ابتدای هفته مقابل نیوکاسل قعر جدولی با یک گل شکست خوردند تا به رتبه دوازدهم جدول لیگ برتر سقوط کنند. منچستریونایتد در لیگ اروپا نیز شرایط خوبی را سپری نمی کند. آن ها هفته گذشته در مقابل تیم نه چندان قدرتمند آلکمار با تساوی بدون گل متوقف شدند.

 

1441897


شرایط بحرانی منچستر یونایتد باعث شده ادوین فن در سار، دروازه بان هلندی سابق این تیم، نسبت به شرایط موجود ابراز نگرانی کند. او در این باره گفت: " زمانی که من به باشگاه آمدم بازیکنانی نظیر رایان گیگز پل اسکولز، گری نویل، ریو فردیناند و روی کین در تیم حضور داشتند. به همین دلیل بود که یونایتد در آن زمان شخصیت تیمی فوق‌العاده‌ای داشت؛ اتفاقی که حالا در تیم وجود ندارد و شخصیت های بزرگ نایاب شده اند و بازیکنی وجود ندارد که بتواند تفاوت ها را رقم بزند. من در ۶ سال آخر حضورم در منچستر یونایتد چهار جام لیگ برتر کسب کردم و سه بار نیز حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را با منچستر تجربه کردم. این حسی بسیار فوق العاده بود.


حالا اما می‌بینید که یونایتد طی سال های اخیر تغییرات زیادی روی نیمکت خود داشته اما هیچ گونه پیشرفتی برای آنها حاصل نشده است. تعداد زیادی بازیکن جوان در تیم وجود دارد که تشنه بازی کردن هستند اما تیم از عدم وجود نام های بزرگ در خود احساس ضعف می کند."

دیدگاه‌ها