کد خبر : 1642729 | 19 مهر 1398 ساعت 12:20 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

مایکل اوون

فقط سه بازیکن یونایتد در حد و اندازه این تیم هستند

مایکل اوون اسطوره فوتبال انگلیس می‌گوید منچستریونایتد در وضعیت بغرنجی به سر برده و روز به روز بدتر می‌شود و تنها سه بازیکن این تیم شایستگی باقی ماندن در اولدترافورد را دارند.

فقط سه بازیکن یونایتد در حد و اندازه این تیم هستند

به گزارش "ورزش سه"، مایکل اوون اسطوره فوتبال انگلیس و ستاره سابق منچستریونایتد می‌گوید نگران شرایط این روزهای منچستریونایتد بوده و معتقد است این تیم روز به روز وضعیت بدتری پیدا می‌کند. مایکل اوون از بازیکنان یونایتد انتقاد کرده و می‌گوید تنها سه بازیکن از بازیکنان فعلی این تیم شایستگی حضور بلندمدت در اولدترافورد را دارند.

 

1442264

 

یونایتد در فصل جاری از هشت بازی خود در لیگ برتر تنها موفق به کسب 9 امتیاز شده و در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد و این در حالی است که فاصله این تیم با منطقه خطر سقوط تنها دو امتیاز است.

 

اوون که سابقه بازی در یونایتد به عنوان مهاجم را دارد در این باره گفت:" یونایتد بازیکنانی که باید داشته باشد را ندارد و بازیکنان فعلی این تیم به اندازه کافی خوب نیستند".

 

1442263

 

ستاره سابق منچستریونایتد در ادامه گفت:" از بین یازده بازیکن فیکس فعلی به نظر من فقط سه نفر در حد بازی در یونایتد هستند و در آینده هم می‌توانند پیراهن منچستریونایتد را به تن کنند. اگر باشگاه می‌خواهد دوباره به روزهای باشکوهش برگردد از تیم فعلی فقط سه یا چهار بازیکن به درد حضور در این روند بازسازی می‌خورند".

 

 

دیدگاه‌ها