کد خبر : 1642509 | 18 مهر 1398 ساعت 12:59 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار به نفت برمی گردد

به احتمال قوی در روزهای آینده شاهد بازگشت مهدی تارتار به تمرینات تیم نفت مسجد سلیمان خواهیم بود.

تارتار به نفت برمی گردد 

به گزارش "ورزش سه"، در پی پرداخت مطالبات کادر فنی و هم چنین بازیکنان نفت مسجد سلیمان و هم چنین صحبت هایی که از سوی مدیران بالارتبه شهرستان مسجد سلیمان با مهدی تارتار شده به احتمال قوی این مربی در روزهای آتی در تمرینات تیم نفت مسجد سلیمان حاضر خواهد شد. 

 

در حالی که خیلی ها تصور می کردند مهدی تارتار به بهانه پیشنهاد تیم گل گهر سیرجان قصد جدایی از نفت مسجد سلیمان را دارد تاکید این مربی بر این بوده وقتی دستمزد کادر فنی و هم چنین بازیکنان پرداخت نمی شود او نمی تواند روی مسایل فنی متمرکز باشد و هر روز باید پاسخگوی اعتراضات آنها باشد و از کار در چنین فضایی از نظر روحی و روانی خسته شده است. به خصوص که با این مشکل در تیم پارس جنوبی دست و پنجه نرم می کرده است. در صورت رفع مشکلات مالی تیم نفت طبیعی است مهدی تارتار نفت را به گل گهر ترجیح دهد به این خاطر که نفت توسط او و قوی تر بسته شده است. 

 

باشگاه نفت مسجد سلیمان 20 درصد از مطالبات بازیکنان و کادر فنی و مابقی تعهدات به مهدی تارتار را پرداخت کرده است. بر همین اساس انتظار می رود در روزهای آینده تمرینات تیم نفت مسجد سلیمان با حضور مهدی تارتار برگزار شود.

دیدگاه‌ها