کد خبر : 1642646 | 18 مهر 1398 ساعت 21:18 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

در شاهین خوب کار نکردم و می روم

ویسی: چند نفر با حالت غیرعادی به زمین ریختند

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر اعلام کرد که از باشگاه جدا خواهد شد.

ویسی: چند نفر با حالت غیرعادی به زمین ریختند

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی سرمربی شاهین بوشهر در گفت و گو با رادیو ایران درباره وضعیتش در تیم شاهین گفت: کار من و شاهین به انتها رسیده، با توافقی با هم انجام می دهیم از هم جدا می شویم. متاسفانه نتوانستیم کارمان را به خوبی انجام بدهیم و نمی شود ادامه داد و فکر می کنم امشب از هم جدا خواهیم شد. من اکنون بوشهر هستم، سر تمرین رفتم، زمین خط کشی نشده بود و نور کافی نبود متاسفانه و من در تمرین نماندم.


ویسی در ادامه نیز گفت: امشب یک جلسه خواهیم داشت و توافق کنیم از هم جدا بشویم. از مردم خوب بوشهر و هواداران واقعی ایشان معذرت خواهی می کنم که نتوانستم ادامه بدهم و خوشحالشان کنم.


او در مورد مصاحبه سرپرست تیم درباره دو برابر شدن مخالفت ها با او پس از نتایج اخیر گفت: نه این چنین نیست، تعداد انگشت شماری بودند که از یک خانواده بودند و پریروز باحال معلوم با عربده کشی به تمرین آمدند، پلیس آمد و گفت که حالشان خوب نیست و همه آنها را می شناسند، آنها برای من خط و نشان کشیدند که 4-5 نفر بودند و پلیس جمعشان کرد.


ویسی در ادامه گفت: آنها در بازی نیز زیر عکس وکنار کاپیتان نشسته بودند و کاپیتان نتوانست به آنها بگوید که فحاشی نکنند.97-98 درصد ورزشگاه ما را تشویق کردند و ممنونشان هستم، امیدوارم که در آینده شاهین بوشهر موفق و خوشحال باشد.


وی در انتها گفت: من هیچ صحبتی با تیمی نکرده ام ، مربی حرفه ای هستم، در خانه می نشینم تا پیشنهاد بیاید، جا دارد از پیشکسوتان تیم شاهین و شهردار محترم بکنم که از ما حمایت کردند و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاه‌ها