کد خبر : 1644636 | 29 مهر 1398 ساعت 11:11 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

توطئه؛ اتهام بزرگ ویسی به بازیکنان شاهین

عبدالله ویسی مربی مستعفی تیم شاهین بوشهر دلیل جدایی خود از این تیم را فنی نمی داند و معتقد است بازیکنان این تیم علیه او توطئه کردند. به خصوص در بازی با ماشین سازی.

توطئه؛ اتهام بزرگ ویسی به بازیکنان شاهین

به گزارش "ورزش سه"، در این بازی همه چیز برای تیم شاهین بوشهر خوب پیش می رفت و با کسب یک امتیاز از این بازی خارج از خانه فاصله ای نداشت اما در 5 دقیقه پایانی دو گل خورد و بازی را 4-2 باخت. هر چند شاهین بعد از این بازی هم با هدایت عبدالله ویسی میزبان تیم فولاد بود و یک بر صفر شکست خورد و بعد از این بازی عبدالله ویسی از سمت خود استعفاء کرد.

 

عبدالله ویسی به مهر می گوید: «دلیل جدایی من فنی نبود. ما بیرون از بوشهر بهتر بازی می کردیم. در بازی با ماشین سازی هم تا دقایق پایانی مساوی بودیم ولی در عرض ۵ دقیقه اتفاقات بدی افتاد و توطئه بود که آن نتیجه رقم خورد. نمی خواهم بیشتر از این به گذشته برگردم. شاهین در لیگ بازی دارد و نمی خواهم به حاشیه برود. برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم.»

 

عبدالله ویسی چه برنامه ای برای آینده خود دارد؟ او در پاسخ به این سوال می گوید:« فعلا که در حال استراحت و ریکاوری هستم. احتمالا سر تمرین تیم ملی هم حاضر می شوم و صحبتی با مارک ویلموتس خواهم داشت تا ببینم می تواند زمینه حضورم در تمرین تیم های بلژیکی را فراهم کند یا خیر.»

 

گفتنی است تیم شاهین بعد از جدایی عبدالله ویسی در برابر سایپا در جام حذفی ارایه گر بازی متفاوتی بود و این بازی را دو بر صفر برد. برای خیلی ها جای سوال بود که چرا شاهین در زمان مربیگری عبدالله ویسی این گونه بازی نمی کرد! این تیم امروز در ادامه بازی ها به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان می رود که این بازی در استادیوم شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان برگزار می شود.

 

دیدگاه‌ها