کد خبر : 1642713 | 19 مهر 1398 ساعت 10:25 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

ساوت‌گیت: انگلیس اول باید آینه را جلوی خودش بگیرد

بعد از آنکه بازیکنان تیم ملی انگلیس اعلام کردند در صورت شنیدن شعارهای نژادپرستانه در دیدارهای آتی خود زمین را ترک می‌کنند، سرمربی این تیم گفت بازیکنانش زمین را ترک نخواهند کرد.

ساوت‌گیت: انگلیس اول باید آینه را جلوی خودش بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس امشب در مقدماتی یورو2020 به مصاف جمهوری چک رفته و سپس با بلغارستان دیدار خواهد کرد. چندین نفر از بازیکنان ملی‌پوش انگلیسی پیش از این اعلام کرده بودند در صورتیکه از این به بعد در بازی‌های خود با شعارهای نژادپرستانه روبرو شوند، به نشانه اعتراض زمین را ترک خواهند کرد. ولی حالا گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس می‌گوید فوتبال انگلیس باید مشکلات خود با نژادپرستی را حل کند و بازیکنانش زمین بازی‌هایشان را ترک نخواهند کرد.

 

1442217

 

گرت ساوت‌گیت می‌گوید فوتبال انگلیس خود با مشکلات زیادی در رابطه با نژادپرستی روبرو است که باید برای حل آنها آستین بالا بزند. ساوت‌گیت همچنین گفت درک می‌کند که چرا بوریسلاو میهایلوف رئیس فدراسیون فوتبال بلغارستان از برخی اظهارنظرهای بازیکنان انگلیسی ناراحت شده است.

 

سرمربی انگلیس در این باره گفت:" من کاملا درک می‌کنم رئیس فدراسیون فوتبال بلغارستان چه حسی دارد. من هم اگر جای او بودم و نقل قولهایی که رسانه‌ها از قول بازیکنان تیم ملی انگلیس منتشر کرده بودند را می‌خواندم بدون اینکه بدانم پیش‌زمینه آنها چیست من هم احتمالا مثل او واکنش مشابهی نشان می‌دادم".

 

ساوت‌گیت در ادامه گفت:" ما به هیچ وجه قصد نداریم جنجال درست کنیم. ما فقط امیدواریم که در 72 ساعت آینده فقط درباره دو مسابقه فوتبال صحبت کنیم. معتقدم هر دو کشور همین را می‌خواهند و می‌خواهم بار دیگر تکرار کنم که ما با نگاه از بالا به پایین به هیچ کشور دیگری نگاه نمی‌کنیم و می‌دانیم اول باید آینه را مقابل خودمان بگیریم".

 

دیدگاه‌ها