کد خبر : 1642714 | 19 مهر 1398 ساعت 10:45 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

مارتینز: بلژیک کیفیت نیروی انسانی بالایی دارد

روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک بعد از پیروزی 9-0 این تیم مقابل سن‌مارینو و صعود به یورو2020 از درخشش بازیکنانش تمجید کرد و گفت کیفیت نیروی انسانی بلژیک فوق‌العاده است.

مارتینز: بلژیک کیفیت نیروی انسانی بالایی دارد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه تیم ملی بلژیک دیشب موفق شد در خانه خود سن‌مارینو را با نتیجه 9-0 در هم کوبیده و به عنوان اولین تیم جواز صعود به مرحله نهایی رقابتهای یورو2020 را بدست آورد، روبرتو مارتینز سرمربی اسپانیایی این تیم از نظم و انضباط و روحیه رفاقت و برادری در تیمش تمجید کرد و گفت تیم ملی بلژیک از نظر نیروی انسانی کیفیت خارق‌العاده‌ای دارد.

 

1442220

 

بلژیک که در حال حاضر در رده‌بندی اول فیفا رتبه اول را در اختیار دارد دیشب با این پیروزی بزرگ توانست با کسب امتیازات کامل به عنوان صدرنشین گروه I به مرحله نهایی یورو2020 راه یابد. بلژیکی‌ها با هفت امتیاز جواز صعود به مرحله نهایی را بدست آوردند.

 

مارتینز بعد از بازی دیشب به خبرنگاران گفت:" ما از قبل هم گفتیم که ذهنیت و نگرش ما به بازی امروز مهم است. ما نظم و انضباط تیمی‌مان را حفظ کردیم و برای ما مهم بود که در جریان بازی به تدریج خودخواه نشده و خودمان را پیروز قطعی ندانیم".

 

1442219

 

سرمربی بلژیک در ادامه گفت:" من از بازی تیمم در این مسابقه خیلی راضی‌ام. هم از فرصتهایی که خلق کردیم و هم از روحیه رفاقت و برادری در تیم. اگر دیده باشید یانیک کاراسکو پنالتی را در اختیار یک بازیکن 18ساله قرار می‌دهد تا او گل بزند. این کیفیت انسانی در تیم ملی بلژیک برای من از هر چیز دیگری لذت‌بخش‌تر است".

 

دیدگاه‌ها