کد خبر : 1642721 | 19 مهر 1398 ساعت 11:30 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

تیته: برزیل ضعیف‌تر از آن بود که باید باشد

تیته، سرمربی برزیل بعد از تساوی 1-1 شاگردانش مقابل سنگال در بازی دوستانه دیروز دو تیم از بازیکنان ملی‌پوش برزیلی انتقاد کرد و گفت آنها می‌توانند در بازی‌های ملی بیشتر تلاش کنند.

تیته: برزیل ضعیف‌تر از آن بود که باید باشد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل دیروز در سنگاپور در یک بازی دوستانه به مصاف سنگال رفت و در این بازی به تساوی 1-1 دست یافت. تیته سرمربی سلسائو که تیمش در سه بازی اخیر خود نتوانسته به پیروزی دست یابد در پایان بازی دیروز از عملکرد بازیکنانش انتقاد کرده و گفت آنها می‌توانند در بازی‌های ملی بیش از این تلاش کنند.

 

1442235

 

برزیل که در بازی قبلی خود هم 1-0 مقابل پرو شکست خورده بود دیروز هم تا یک قدمی شکست مقابل سنگال پیش رفت و اگر دو ضربه سادیو مانه ستاره سنگال به تیر دروازه برخورد نکرده بود نتیجه بازی به سود سنگال می‌شد. تیته در پایان این دیدار دوستانه به خبرنگاران گفت:" ما کمتر از آنچه می‌توانیم باشیم، بودیم. تیم ما ضعیف‌تر از آنچه می‌توانست بازی کرد. قدرت تیم ما کمتر از چیزی بود که می‌تواند باشد. تیم ما می‌تواند بیشتر از این تلاش کند. این بازی، بازی خوبی نبود".

 

سرمربی سلسائو در ادامه گفت:" ما باید نتیجه بگیریم. وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد انتقادها شروع می‌شود ولی من باید آنقدر پخته و باتجربه عمل کنم که بتوانم انتقادها را به خودم جذب کنم".

 

1442233

 

تیته همچنین درباره عملکرد نیمار گفت:" نیمار دارد به شرایط نرمال برمی‌گردد. ما سعی می‌کنیم در سیستم 4-4-2 تغییراتی بوجود بیاوریم که به نفع او باشد و کل تیم برای ایجاد شرایط مساعد برای نیمار تلاش می‌کند".

 

 

دیدگاه‌ها