کد خبر : 1642727 | 19 مهر 1398 ساعت 12:17 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

پوکر، هت تریک و دبل به میزان کافی

شب گلزنان آسیایی با حضور درخشان مربع تهاجمی ایران

کریم انصاری فرد و ژو یانگ در روزگذشته موفق شدند پوکر کنند، همچنین 4 بازیکن در روزگذشته هت تریک و 8 بازیکن دیگر دبل کردند.

به گزارش ورزش سه، رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملتهای آسیا در چین، هفته سوم خود را روز گذشته در حالی سپری کرد که آمار گلزنی های عجیب و غریب با میانگین 4گل‌زده در هر بازی ثبت شد که در آسیا این آمار رکورد محسوب می شود. برد های پرگل ایران، کره جنوبی، امارات، قرقیزستان، ژاپن، عربستان، ازبکستان از جمله عوامل اصلی این رکورد بود.


در این هفته از مسابقات 3 بازیکن پوکر کردند، 4 بازیکن موفق به هت تریک شدند و 8 بازیکن با دبل های خود به موفقیت تیم هایشان کمک کنند که آنها را مرور می کنیم:

 

پوکر بازان:

کریم انصاری فرد(ایران):


مهاجم تیم السیلیه قطر روز گذشته برای تیم ملی در دقایق 40، 49 ،61و 88 گل زد تا با این پوکر و البته گلی که در بازی با هنگ کنگ زده بود، 5 گله شود. انصاری فرد می‌توانست گل های بیشتری بزند که بدشانسی و درخشش گلر کامبوج در بعضی صحنه ها این شانس را از وی گرفت. او با این چهار گل، تعداد گل های خود را در تیم ملی به عدد 24 رساند.

 

 

ژو یانگ (چین)


مهاجم 32ساله  تیم ملی چین روز گذشته یک تجربه فوق العاده را در برابر گوام تجربه کرد و موفق شد تا چهار بار در دقایق 6، 19، 24 و 31 برای تیم ملی کشورش گلزنی کند. او که در تیم تیانجین توپ می زند، با این پوکر تعداد گل های خود را در تیم ملی به عدد28 رساند.


او در بازی قبل چین در این مسابقات برابر مالدیو یک گل زده بود تا با این پوکر 5گله شود و به صدر جدول گلزنان برود.

 

1442257

 

شین ووک کیم(کره جنوبی):


این مهاجم بلندقامت 31 ساله که در تیم شانگهای چین توپ می زند، در دیدار با سری لانکا موفق شد در دقایق 18، 31 ،55، 65 گلزنی کند و لقب بهترین بازیکن زمین را مال خود کند.


او با این 4 گل تعداد گل های ملی خود را به عدد 14 رساند و با همین تعداد گل در جدول گلزنان قرار گرفت تا برای آقای گلی با ستاره های چون ، کریم انصاری فرد، مبخوت، سوما، سردار آزمون، ژو یانگ و ... رقابت داشته باشد.

 

1442251

 

آقایان هت تریک:

 

سردار آزمون(ایران):


مهاجم تیم ملی در برابر کامبوج تنها 57 دقیقه بازی کرد و در دقایق 11، 35 و 44 توانست سه گل بزند و تعداد گل های خود را با توجه به گلش در بازی قبل از هنگ کنگ به عدد چهار برساند، شاید اگر به مهاجم ملی پوش تیم زنیت سن پترزبورگ زمان بیشتری داده می شد، می توانست گل های بیشتری بزند.


او با این سه گل، تعداد گل های ملی خود را به عدد32 رساند.

 

 

علی مبخوت(امارات):


تیم امارات روز گذشته در دبی به مصاف اندونزی رفت و موفق شد در نهایت با 5 گل این تیم را شکست بدهد، علی مبخوت که در بازی قبل برابر مالزی دبل کرده بود، در این دیدار با گلزنی در دقایق 51،63 و 72 هت تریک کرد تا در جدول گلزنان به همراه انصاری فرد و ژو یانگ در صدر قرار بگیرد، او یکی از گل های خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.


این هت تریک تعداد گل های مبخوت را به عدد 54 رساند تا او با عبور از عدنان الطلیانی 53گله به عنوان برترین گلزن تاریخ فوتبال امارات معرفی شود.

 

1442254

 

 

جیمی مک لارن(استرالیا):


مهاجم 26 ساله تیم ملبورن سیتی روز گذشته ستاره تیمش برابر نپال بود و در دقایق 6، 19 و 90 موفق شد تا سه بار گل بزند.


او که چهاردهمین بازی ملی خود را تجربه می کند، با این گل ها تعداد گل های ملی خود را به عدد چهار رساند، او اولین گل ملی خود را در دیدار با فلسطین در جام ملت ها زده بود و بازی با نپال فرصتی خوبی شد تا وی بتواند تعداد گل هایش را بهبود ببخشد.

 

1442256

 

 

انگار برنارد(قرقیزستان):


هافبک ملی پوش تیم دکا در دیدار تیم کشورش برابر میانمار در دقایق 5،10 و 87 گلزنی کرد تا نقش بسزایی در این برد داشته باشد، او با این هت تریک تعداد گل های ملی خود را به عدد 4 رساند.

 

1442255

 

مردان دبل:


مهدی طارمی (ایران):


مهاجم تیم ریو آوه پرتغال در بازی روز گذشته و پیروزی ایران توانست دو گل در دقایق 21 و 54 بزند و البته تعداد گل های ملی خود را به عدد 21 برساند. این دبل تنها گل های طارمی در این دوره از مسابقات را تشکیل می دهند و امیدواریم که این ستاره ملی پوش به همراه دیگر بازیکنان بتواند آمار گل های خود را بیشتر بکند.


طارمی در لیگ پرتغال نیز تاکنون سه گل زده و نمایش خوبی داشته است.

 

1442102

 

محمد محبی(ایران):


ستاره بوشهری جوان تیم سپاهان در دیدار روز گذشته دو بار در دقایق 65 و 67 گل زد و دو پاس گل هم داد.


محمد محبی که اولین بازی ملی خود را تجربه می کرد، فرصت خوبی یافت تا از همان بازی اول میخ خود را در ترکیب تیم محکم بکوبد و به عنوان یک یار اصلی از او بتوان استفاده کرد.

 

1442139

 

عمرالسوما( سوریه):


سوما ستاره تیم فوتبال الاهلی عربستان روز گذشته با دبل خود بازهم ارزش های خود را نشان داد، او گل اول تیمش را در دقیقه 26 با یک ضربه آزاد دینی و گل دوم را روی یک کرنر از سمت راست با یک ضربه سر در دقیقه60 زد تا سوری ها دومین پیروزی خود در مسابقات را جشن بگیرند.


سوما که مدتی مورد غضب سرمربی وقت تیم سوریه بود، با این دبل تعداد گل های ملی خود را به عدد12 رساند و در این مسابقات نیز چهار گله شد. شاید اگر او در چند سال دوری عجیب از تیم ملی، همراه تیم کشورش بود آمار گل هایش فراتر از عدد 50 می شد.

 

1442250

 

عبدالفتاح عسیری(عربستان)


ستاره 26 ساله خط هافبک تیم الاهلی و تیم ملی عربستان در دقایق 27 و 67 از هوش خود استفاده کرد. دوبار دروازه سنگاپور را باز کرد تا تاثیر زیادی در اولین برد تیم رنار در این مسابقات داشته باشد، عربستانی ها که در بازی اول خود بر یمن به تساوی رسیده بودند، با این برد به صدر جدول صعود کردند.


عسیری در پانزدهمین بازی ملی پایش به گلزنی برای تیم کشورش باز شد، آنهم دبل! تا خاطره این بازی تا ابد همراه وی باشد.

 

1442260

 

سونگ هیون مین(کره جنوبی)


ستاره تیم ملی کره جنوبی نه تنها در تاتنهام و لیگ برتر بلکه در تیم ملی کشورش هم می درخشد، او در برد 8-0 روز گذشته تیمش تاثیر بسزایی داشت. در دقایق 12 و 45+6 برای کره ای‌ها گلزنی کرد و یک پاس گل هم داد. البته گل دوم او از روی نقطه پنالتی زده شد.


وی با این دبل تعداد گل های ملی خود را به عدد 26 رساند و در این مسابقات نیز با همین دو گل در جدول گلزنان قرار گرفت.

 

1442259

 

هری سوتار(استرالیا):


سوتار نیز در برد 5گله تیم ملی استرالیا برابر نپال و در دقایق 23 و 59 دو گل زد. سوتار که در تیم گمنام فلیتوود انگلیس توپ می زند در نخستین بازی خود این جشن را گرفت تا آرنولد سرمربی استرالیا از دعوت این بازیکن ناشناخته به خود ببالد. این بازیکن متولد اسکاتلند است و در تیم ملی زیر 19 سال و زیر 17 سال اسکاتلند سابقه بازی دارد.

 

1442252


عبدالعزیز مقبالی(عمان)


تیم عمان در خانه برابر افغانستان به راحتی با سه گل پیروز شد، عبدالعزیز مقبالی مهاجم 30ساله این تیم در دقایق 27 و 38 دوبار گل زد.


مقبالی که در تیم الشمال قطر در لیگ گاز قطر حضور دارد، با این دو گل در تیم ملی 28 گله شد.

 

1442258

 

علیمردون شوکوروف (قرقیزستان):


هافبک نفوذی 20ساله قرقیزها که در تیم بلواسپور ترکیه توپ می زند در برد 7-0تیمش برابر میانمار، سهم دوگله داشت تا اولین گل های ملی اش را در دومین بازی ملی خود در دقایق 20 و 72 دیدار جشن بگیرد.

 

1442253

دیدگاه‌ها