کد خبر : 1642737 | 19 مهر 1398 ساعت 13:18 | 40.6K بازدید | 0 دیدگاه

با حضور در پنج دوره از بازی های مقدماتی جام جهانی

رکوردی جاودانه برای کاپیتان مسعود

کاپیتان تراکتوری تیم ملی روز گذشته با حضور در دیدار برابر کامبوج رسماً پنجمین دوره حضور در بازی‌های مقدماتی جام جهانی را آغاز کرد.

رکوردی جاودانه برای کاپیتان مسعود

به گزارش "ورزش سه"، برای اولین بار در بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان بود که مسعود شجاعی  تلاش خود را برای به جا گذاشتن رکورد  فوق العاده آغاز کرد  و در نهایت توانست در لیست نهایی ایوانکوویچ جایی برای خود باز کند و در دیدارهای برگزار شده در جام جهانی نیز به میدان برود.

 

پس از این اتفاق مسعود شجاعی را در بازیهای مقدماتی جام های جهانی ۲۰۱۰، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ نیز دیدیم. او تا آن زمان به اندازه بزرگانی همچون دایی و باقری چهار دوره از بازی های مقدماتی جام جهانی حضور یافته بود تا اینکه در دیدار برابر کامبوج از بازی های مرحله اول مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ نیز به میدان رفت تا رسماً پنجمین حضور خود در بازی‌های مقدماتی جام جهانی را استارت بزند.

 

1442309

 

همانطور که عنوان شد چند بازیکن بزرگ فوتبال ایران پیش از این در کنار مسعود موفق به حضور در ۴ دوره از بازی‌های جام جهانی شده بودند اما حالا کاپیتان تراکتور تیم ملی خود را از آنها جدا کرده تا به تنهایی رکورددار این موضوع باشد.

 

مسعود که در اولین دیدار تیم ملی برابر هنگ کنگ به میدان نرفت روز گذشته و از میانه‌های بازی بود که پا به میدان گذاشت و نام خود را در صدر بازیکنان جام جهانی رفته به ثبت رساند.

دیدگاه‌ها