کد خبر : 1642755 | 19 مهر 1398 ساعت 14:12 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

اولین ترکیب تیم امید با حضور استیلی

تیم فوتبال امید امروز براى نخستین بار با هدایت حمید استیلى به میدان مى رود.

اولین ترکیب تیم امید با حضور استیلی

به گزارش "ورزش سه"، پس از تغییراتی که در راس کادر فنی تیم امید ایجاد شد، امروز بازیکنان این تیم زیر نظر حمید استیلی اولین تجربه خود را در دیداری تدارکاتی مقابل شاگردان یحیی گل محمدی تجربه خواهند کرد.


 در ترکیب اعلام شده از سوى کادر فنى در آستانه بازى با شهرخودرو نکاتی دیده مى شود از جمله بازگشت تمامى بازیکنان به پست هاى اصلى خودشان.


موضوعى که نشان مى دهد حمید استیلى همانطور که انتظار مى رود با گذشت بیش از ١٨ ماه شناخت خوبى از این نفرات پیدا کرده و قصد دارد از آنها در پست هاى اصلى خودشان استفاده کند.


در این بازى معراج اسماعیلى همچنان دروازه بان اول تیم امید است. عارف غلامى و عارف آغاسى در قلب خط دفاع و پست تخصصى خودشان قرار مى گیرند تا مرکز خط دفاعى تیم امید به دو عارف سپرده شود. مسلمى پور و آقاجانپور در دو سمت خط دفاع قرار مى گیرند.


سینا زامهران و خدا بنده لو دو هافبک دفاعى تیم استیلى خواهند بود و رضا شکارى ، یونس دلفى و امیر روستایى به عنوان هافبک هاى هجومى همچنین رضا جبیره مهاجم نوک در ترکیب امیدها بازى مى کنند.

 

ترکیب تیم امید مقابل شهر خودرو:


معراج اسماعیلی، عارف غلامی، عارف آغاسی ، محمد مسلمی پور،  محمد آقاجانپور ،سینا زامهران ، محمد خدابنده لو ، رضا شکاری، امیر روستایی ،یونس دلفی و رضا جبیره

 

این دیدار در زمین شماره ٢ کمپ تیم های ملی از ساعت ١۵ در شرایطی آغاز می شود که اصحاب رسانه اجازه حضور در این بازی را ندارند.

دیدگاه‌ها