کد خبر : 1642881 | 20 مهر 1398 ساعت 11:35 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

هری کین: شکست مقابل چک برای انگلیس زنگ خطر بود

هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس می‌گوید شکست 2-1 این تیم مقابل چک که دیشب اتفاق افتاد زنگ خطری برای سه‌شیرها است هر چند انگلیس نباید بیش از حد نگران باشد.

هری کین: شکست مقابل چک برای انگلیس زنگ خطر بود

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس دیشب در پراگ به دیدار جمهوری چک رفت و در این دیدار که در چارچوب مقدماتی یورو2020 برگزار می‌شد با اینکه با گل زودهنگام هری کین از روی نقطه پنالتی پیش افتاد ولی دو گل از حریف دریافت کرد تا شکست غیرمنتظره 2-1 را تجربه کند.

 

1442510

 

انگلیس در بازی دیشب بعد از 43 مسابقه بدون شکست در رقابت های انتخابی تورنمنت‌های مختلف سرانجام شکست را تجربه کرد تا کاپیتان این تیم هری کین زنگ خطر را برای بازیکنان ملی‌پوش این کشور به صدا درآورد.

 

هری کین در پایان بازی به دوربین های تلویزیونی گفت:" همه چیز در اختیار ما بود. به نظر من در شروع بازی، برای تیمی که در خارج از خانه بازی می‌کند ما خیلی خوب کار کردیم. ولی بعد از مدتی وقتی توپ را بدست می‌آوردیم شلخته و کم‌دقت بودیم و به سرعت همیشگی خودمان در زمین حرکت نمی‌کردیم".

 

کاپیتان تیم ملی انگلیس در ادامه گفت:" هر مسابقه خارج از خانه‌ای در اروپا مقابل هر حریفی که باشد دشوار است. این شکست به نوعی برای ما یک زنگ خطر است ولی نباید نگران باشیم چون در حال حاضر موقعیت خوبی داریم".

 

دیدگاه‌ها