کد خبر : 1642913 | 20 مهر 1398 ساعت 13:50 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

ورود اولیور کان و کلینزمن به تالار مشاهیر آلمان

به گزارش رسانه‌های آلمانی اولیور کان و یورگن کلینزمن ستاره‌های سابق فوتبال آلمان به تالار مشاهیر فوتبال این کشور وارد شده‌اند.

ورود اولیور کان و کلینزمن به تالار مشاهیر آلمان

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های آلمانی اعلام کردند نام اولیور کان و یورگن کلینزمن، ستاره‌های سابق فوتبال آلمان و اسطوره‌های باشگاه بایرن مونیخ به تالار مشاهیر فوتبال آلمان وارد شده است. نام این دو فوتبالیست سابق آلمانی رسما به همراه تصاویر آنها در موزه فوتبال آلمان در شهر دورتموند قرار گرفته است.

 

1442557

 

در تالار مشاهیر فوتبال آلمان نام شش اسطوره سابق بایرن مونیخ هم به چشم می‌خورد که حالا با احتساب این دو نفر تعداد بایرنی‌های تالار مشاهیر فوتبال آلمان به هشت نفر رسیده است. شش نفر دیگری که پیش از این از بایرن به این تالار اضافه شده‌اند سپ مایر، فرانتس بکن‌باوئر، پل برایتنر، آندریاس برمه، لوتار ماتئوس و گرد مولر هستند.

 

انتخاب اعضای جدید برای ورود به تالار مشاهیر فوتبال آلمان با رای‌گیری از روزنامه‌نگاران ورزشی برجسته این کشور انجام می‌شود.

 

اولیور کان در فاصله سالهای 1994 تا 2008 در تیم ملی آلمان بازی کرده و در سال 2001 به همراه بایرن مونیخ فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده است. کلینزمن هم سه سال سابقه بازی در بایرن را داشته و یک فصل هم هدایت این تیم را به عهده داشت.

 

دیدگاه‌ها