کد خبر : 1643010 | 20 مهر 1398 ساعت 21:46 | 36.6K بازدید | 0 دیدگاه

خط و نشان گرت بیل برای مودریچ و کرواسی

گرت بیل، ستاره تیم ملی ولز ابراز امیدواری کرد آنها این بار موفق به غلبه بر کرواسی شوند.

خط و نشان گرت بیل برای مودریچ و کرواسی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ولز در سال‌های اخیر عملکرد خوبی مقابل کرواسی نداشته و معمولا مقابل این تیم مغلوب شده است، اما گرت بیل مدعی شد که لوکا مودریچ، ستاره تیم ملی کرواسی را به خوبی می شناسد و امیدوار است این بار نوبت پیروزی تیم ملی ولز فرا رسیده باشد.

 

گرت بیل گفت: "هر وقت مقابل کرواسی بازی کرده ایم همیشه با یک گل مغلوب شده ایم و بازی کردن برای آنها همیشه سخت بوده است. ما می دانیم که کرواسی چه تیم بزرگی است و آنها جام جهانی موفقی داشتند و آنها سال به سال نشان داده اند که چقدر باکیفیت هستند.

 

1442667

 

ما می دانیم که دیدار برابر کرواسی بسیار سخت خواهد بود، اما فکر می کنم حضور در خانه کمی مزیت است و جمعیت زیاد ولزی پشت سر ما خواهند بود. من و لوکا مودریچ مدت ها که در تاتنهام و رئال مادرید کنار هم بازی کرده ایم، بنابراین خیلی خوب همدیگر را می شناسیم. خوشحال می شوم یک بار تیم ملی کرواسی را مغلوب کنیم زیرا در گذشته آنها چندین بار ما را مغلوب کرده اند."

 

همچنین رایان گیگز، سرمربی تیم ملی ولز در مورد این دیدار گقت: "کرواسی تیمی فوق العاده با بازیکنان درخشان هستند، اما ما نیز تیم خوبی هستیم. تیم ملی ولز کیفیت خود را ما شب نشان داد، اما باید بهتر شویم و باید در 90 دقیقه خوب بازی کنیم. هرگونه خطا و از دست دادن تمرکز در در برابر تیم های برتر باعث می شود مجازات شوید. بازی کردن مقابل کرواسی کار ساده ای نیست اما ما بازیکنان را مجبور به انجام این کار می کنیم و آنها آماده هستند."

دیدگاه‌ها