کد خبر : 1643040 | 21 مهر 1398 ساعت 09:27 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

نیمکت کلمبیا و جنجال در بازی مقابل شیلی

اعتراض اوسیانو کروز برایش گران تمام شد

اوسیانو کروز، دستیار کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کلمبیا در جریان دیدار دوستانه این تیم مقابل شیلی به دلیل اعتراض به داور مسابقه با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

اعتراض اوسیانو کروز برایش گران تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کلمبیا که کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی کشورمان را به عنوان سرمربی خود روی نیمکت می‌بیند دیشب در یک بازی دوستانه به مصاف شیلی رفت. بازی‌ای که در نهایت با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید. یکی از اتفاقات جنجالی این بازی که در استادیوم خوزه ریکو پرز برگزار می‌شد اخراج اوسیانو کروز دستیار کارلوس کی‌روش توسط داور مسابقه بود.

 

1442719

 

در دقیقه 48 بازی خوان کوادرادو ستاره کلمبیایی با عبور از آرتورو ویدال ستاره شیلی وارد محوطه جریمه این تیم شد و موقعیت عالی‌ای برای باز کردن دروازه شیلی داشت ولی اریک پولگار در حرکتی که دست‌کم می‌شد آن را به بی‌احتیاطی تعبیر کرد باعث شد او به زمین بیفتد تا یک فرصت گل صد در صد از شاگردان کی‌روش گرفته شود.

 

1442722

 

اما داور مسابقه اعتقادی به پنالتی نداشت. این تصمیم داور اعتراض شدید همه بازیکنان کلمبیایی و نیمکت این تیم را به دنبال داشت ولی در نهایت داور نه تنها پنالتی اعلام نکرد بلکه یک کارت زرد هم به کوادرادو به دلیل شبیه‌سازی داد. در نهایت و با وجود اعتراض شدید کلمبیایی‌ها بازی ادامه پیدا کرد.

 

1442725

 

1442721

 

اما دقایقی بعد که داور چهارم بازی گزارش خود را به داور مسابقه اطلاع داد، داور به کنار خط آمده و دستیار کارلوس کی‌روش، اوسیانو کروز را از زمین اخراج کرد. کی‌روش با خنده‌ای تلخ داور مسابقه که کارت قرمز را به سمت دستیارش نشانه رفته بود نگاه می‌کرد و با وجود اعتراض شدید دیگر اعضای کادر فنی کلمبیا، کروز از زمین اخراج شده و نیمکت کلمبیا را ترک کرد.

 

1442720

 

 

دیدگاه‌ها