کد خبر : 1643119 | 21 مهر 1398 ساعت 13:52 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

ابراز علاقه فن‌درسار به مدیریت فنی یونایتد

ادوین فن درسار، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد که در حال حاضر در کادر مدیریتی آژاکس فعالیت می‌کند می‌گوید بازگشت به منچستریونایتد برایش جذاب خواهد بود.

ابراز علاقه فن‌درسار به مدیریت فنی یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، ادوین فن‌درسار، دروازه‌بان سابق هلندی منچستریونایتد که در حال حاضر در کادر مدیریتی باشگاه آژاکس فعالیت می‌کند تایید کرد که اگر پستی مدیریتی در باشگاه یونایتد به او پیشنهاد داده شود پذیرش چنین پستی برای او جذاب خواهد بود.

 

1442867

 

فن‌درسار در حال حاضر مدیر اجرایی آژاکس است و رسانه‌ها از او به عنوان یکی از نامزدهای تصدی پست مدیر فنی منچستریونایتد نام می‌برند.

 

فن‌درسار در این باره گفت:" آژاکس به من فرصت پیشرفت داده و این شانس را در اختیارم گذاشته تا در دنیای فوتبال بدرخشم. ولی آخرین باشگاهم یعنی منچستریونایتد هم به من توجه زیادی نشان داده و باعث شده در همه جای دنیا به چهره‌ای شناخته شده تبدیل شوم. برای همین شکی نیست که اگر پستی در آن باشگاه به من پیشنهاد داده شود به آن علاقه‌مند خواهم بود".

 

فن‌درسار در ادامه گفت:" باید اینجا در آژاکس چیزهای بیشتری یاد بگیرم و خودم را ارتقا دهم و در نهایت خواهیم دید که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد".

 

دیدگاه‌ها