کد خبر : 1643149 | 21 مهر 1398 ساعت 16:24 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

تغییرات گسترده سه شیرها برای بازی مقابل بلغارستان

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، اعلام کرد که این تیم در بازی مقابل بلغارستان تغییراتی در ترکیب خود خواهد داشت.

تغییرات گسترده سه شیرها برای بازی مقابل بلغارستان

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس روز جمعه در مسابقات انتخابی یورو ۲۰۲۰ با نتیجه دو بر یک در مقابل جمهوری چک شکست خورد. انگلیسی ها که در بازی رفت با پنج گل مقابل چک به پیروزی رسیده بودند، انتظار می‌رفت در بازی برگشت نیز حریف خود را شکست دهند اما این اتفاق رخ نداد و این جمهوری چک بود که با پیروزی در این بازی ۱۲ امتیازی شد و در کنار انگلیس در صدر جدول گروه قرار گرفت.

 

 

1434009

 


هری مگوایر، جان استونز و کایل واکر سه بازیکنی هستند که در بازی با بلغارستان برای انگلیس در دسترس نخواهد بود و احتمالاً ساوتگیت مجبور خواهد بود که تغییراتی در ترکیب اصلی خود اعمال کند. او درباره بازی روز دوشنبه تیمش مقابل بلغارستان گفت:"ما کمبود بسیار زیادی برای پر کردن خلأ بازیکنان خود در خط دفاعی داریم. ما در بازی مقابل چک نیز به دلیل کمبود نفرات نتوانستیم با سیستم اصلی خود یعنی سه دفاعه بازی کنیم. تا روز دوشنبه باید شرایط را ارزیابی کنیم تا ببینیم که بهتر است با چه سیستمی وارد زمین شویم. "


پس از اینکه رایس و هندرسون نتوانستند عملکرد خوبی در خط هافبک انگلیس مقابل جمهوری چک ارائه دهند، احتمالاً در بازی روز دوشنبه مقابل بلغارستان در خط هافبک انگلیس نیز تغییراتی ایجاد خواهد شد و احتمالاً هری وینکس، بازیکن تاتنهام، در صوفیه به عنوان یار اصلی بازی خواهد کرد.
ساوتگیت در این باره گفت:" وینکس باید مورد توجه قرار گیرد و بعد از چند مصدومیت که برای بازیکنان‌مان پیش آمده او را نیز در ترکیب امتحان کنیم. ما بازیکنان فوق‌العاده ای در ترکیب خود داریم اما با این وجود عملکرد قابل قبولی در پراگ از خود ارائه ندادیم.
دست ما برای ایجاد تغییرات باز است."

دیدگاه‌ها