کد خبر : 1643277 | 22 مهر 1398 ساعت 10:57 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

کاری که بلاژویچ، برانکو، دایی، قطبی و کی روش از انجامش عاجز بودند

ویلموتس طلسم ورزشگاه منامه را می شکند؟

تیم ملی فوتبال ایران تاکنون در ورزشگاه ملی شهر منامه نتوانسته بحرین را شکست بدهد.

ویلموتس طلسم ورزشگاه منامه را می شکند؟

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان مارک ویلموتس در حالی سه شنبه در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر مقابل بحرین قرار می گیرند که تاکنون  در ورزشگاه منامه نتوانستند این تیم را شکست دهند.


ملی پوشان ایران در گذشته 5 بار در ورزشگاه منامه مقابل بحرین قرار گرفتند که دو تساوی و 3 شکست حاصل کارشان بوده است. تیم ملی با هدایت میروسلاو بلاژویچ در مقدماتی جام جهانی 2002، با سرمربیگری علی دایی در یک بازی دوستانه و با هدایت افشین قطبی در سال 1388 مقابل بحرین در خانه این تیم مغلوب شدند. همچنین در زمان مربیگری برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی روش نیز تیم ملی در ورزشگاه منامه به نتیجه ای بهتر از تساوی دست پیدا نکرده است.


در چنین شرایطی حالا مارک ویلموتس امیدوار است طلسم ورزشگاه منامه را بشکند. تیم تحت هدایت مربی بلژیکی مقابل هنگ کنگ و کامبوج دو برد ارزشمند و پرگل را کسب کرده و امیدوار است این پیروزی ها در مسابقه سوم مقدماتی جام جهانی نیز ادامه داشته باشد.


البته با توجه به شرایطی که بحرین دارد، بعید است که تیم ملی کار چندان سختی در منامه داشته باشد اما جو این ورزشگاه و سوابق آن نشان می دهد همواره بازی های ایران و بحرین در خاک حریف گره می خورد و به همین خاطر هواداران فوتبال امیدوار هستند طلسم نبردن در بحرین شکسته شود.


گفتنی است؛ دیدار بحرین و ایران ساعت 20 سه شنبه در ورزشگاه ملی منامه برگزار می شود.

دیدگاه‌ها