کد خبر : 1643328 | 22 مهر 1398 ساعت 14:32 | 63.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد تمدید با بند فسخ نجومی

بارسلونا نگران فاتی؛ چشم امید بلوگرانا به برادر مسی

باشگاه بارسلونا نگران از حمله احتمالی پی اس جی و سیتی برای جذب آنسو فاتی، به این نتیجه رسیده است که تحت هر شرایطی در قرارداد فعلی او تجدیدنظر شود.

بارسلونا نگران فاتی؛ چشم امید بلوگرانا به برادر مسی

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، دو ماه پیش بود که به دلیل مصدومیت مسی، سوارز و دمبله، ارنستو والورده تصمیم گرفت تا آنسو فاتی را از تیم جوانان به تیم بزرگسالان دعوت کند. بازیکنی 16 ساله و اصالتا گینه ای که در تیم جوانان بارسا خوش درخشیده بود. فاتی در همان جلسه اول تمرین توانست 4 گل به ثمر برساند و والورده را متحیر کرد. 

او به فهرست 18 نفره بارسا برابر بتیس نیز راه یافت و با حضور در این بازی به دومین بازیکن جوان تاریخ بارسا تبدیل شد. در بازی بعدی برابر اوساسونا فاتی توانست اولین گل خود با پیراهن تیم اول بارسا را به ثمر برساند و از این حیث رکوردی تاریخی را به ثبت برساند. او حالا جوان ترین بازیکن تاریخ باشگاه بارسلونا محسوب می شود. فاتی سپس توانست دروازه والنسیا را هم باز کند و در همان بازی یک پاس گل نیز داد. پدیده 16 ساله پا را فراتر هم گذاشت و در لیگ قهرمانان برابر دورتموند از ابتدا به میدان رفت.

 

 

1437488

 

 

درخشش فاتی به حدی بود که دیگر به تیم جوانان برنگشت و هر روز با تیم اول بارسا تمرین می کند. پس از دعوت از فاتی به تیم زیر 21ساله های اسپانیا مسئولان بارسلونا به این قطعیت رسیده اند که فاتی در تیم اول حفظ شود و دیگر بحث بازگشت او به تیم جوانان یا حضورش در تیم دوم منتفی است.

 

او تابستان قراردادی جدید با بارسلونا امضا کرد و بر اساس آن اگر برای تیم اول بازی کند، سالی یک میلیون یورو دریافت خواهد کرد و در صورت منتقل شدن به تیم دوم، این دستمزد به 300 هزار یورو کاهش خواهد یافت. بند فسخ او نیز 100 میلیون یورو است. بندی که البته برای بازیکنی 16 ساله بسیار بالاست ولی با توجه به درخشش فوق تصور فاتی، دور از ذهن نیست که باشگاه هایی مثل پی اس جی، سیتی و منچستریونایتد سعی در اغوای او داشته باشند.

 

 

1434730

 

 

به همین دلیل سران بارسا در پی این هستند تا قراردادی جدید به فاتی پیشنهاد دهند که در آن نه تنها دستمزد او افزایش خواهد یافت که رقم فسخ نیز به 200 میلیون یورو افزایش می یابد تا هرگونه نگرانی نسبت به جدایی احتمالی او در آینده ای نزدیک نیز از بین برود.

بارسلونا می‌خواهد قرارداد جدید به نحوی باشد که با گذر زمان، دستمزد و مزایای فاتی به صورت پلکانی اضافه شود. آنها بسیار خوشبین هستند که فاتی با این پیشنهاد موافقت کند. مشاور نقل و انتقالاتی فاتی کسی نیست جز رودریگو مسی برادر بزرگ لیونل مسی که ارتباط بسیار خوبی با باشگاه دارد.

او تابستان نقش مهمی در حفظ فاتی در بارسلوتا و عقد قرارداد جدید با او داشت و حالا چشم امید بارسلونا به این است که رودریگو مسی بتواند فاتی را برای قرارداد جدید متقاعد کند. اتفاقی که نباید کار چندان دشواری برای دو طرف باشد.

 

 

1435037

دیدگاه‌ها