کد خبر : 1643359 | 22 مهر 1398 ساعت 17:23 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار مقابل فلسطین یک دیدار تاریخی خواهد بود

رنار: جو ورزشگاه تأثیری روی تیم من نخواهد گذاشت

سرمربی فرانسوی تیم ملی عربستان با پراهمیت خواندن دیدار این تیم مقابل فلسطین اعتقاد دارد جو ورزشگاه تأثیری روی بازیکنانش ندارد.

رنار: جو ورزشگاه تأثیری روی تیم من نخواهد گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2020 قطر،  فردا  (سه شنبه) در شهرهای مختلف آسیا مسابقات متعددی برگزارخواهد شد. یکی از این بازی‌ها جدال دو تیم فلسطین وعربستان سعودی است که در ورزشگاه "فیصل الحسین" بیت المقدس برگزارمی شود که از حساسیت ویژه ای برخوردار است.


هروه رنارسرمربی تیم ملی عربستان با حضور در نشست مطبوعاتی این دیدار ابتدا در خصوص آمادگی سلمان الفرج یکی از بازیکنان شاخص این تیم اظهار داشت: «در خصوص او باید هنوز صبر کنیم و من آخرین نفری هستم که در این مورد تصمیم می‌گیرم.»

 

 

1443188


 وی درادامه گفت: «دیدارعربستان مقابل فلسطین یک دیدار تاریخی خواهد بود و ما می‌دانیم که در مقابل یک تیم ممتاز و در حضور هواداران پرشوراین تیم به میدان خواهیم رفت واز این بابت هیجان خاصی داریم.»
 "رنار" درباره این سؤال که آیا جو حاکم بر ورزشگاه روی کیفیت فنی بازیکنانش می‌تواند تأثیرگذار باشد عنوان داشت: « تیم ما توانایی بازی در هر شرایطی را دارد، چراکه تک‌تک بازیکنان ما به بازی در چنین جوی و آب و هوایی کاملاً عادت دارند و مطمئن باشید بازیکنان من تجربه بازی در شرایطی به‌مراتب سنگین‌تر از این هم داشته‌اند.»

دیدگاه‌ها