کد خبر : 1643382 | 22 مهر 1398 ساعت 20:02 | 76.7K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری دستیار خود در یونایتد را نیز انتخاب کرد!

به نظر می رسد شایعات حضور مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی روی نیمکت منچستریونایتد جدی شده است.

آلگری دستیار خود در یونایتد را نیز انتخاب کرد!

به گزارش "ورزش سه"، اوله گونار سولسشر و تیمش در هفته های اخیر نتایج خوبی نگرفته اند و اخبار زیادی در مورد احتمال قطع همکاری شیاطین سرخ با این سرمربی جوان و نروژی در صورت ادامه این روند طی هفته های آتی وجود دارد.

 

1443200

 

در صورت اخراج اوله گونار سولسشر، شایعات حول محور حضور مکس آلگری، سرمربی سابق و 53 ساله یوونتوس روی نیمکت یونایتد است. اما نشریه دیلی میل امروز مدعی شد این اخبار در روزهای اخیر بیشتر به حقیقت نزدیک شده و مکس آلگری قصد دارد در صورت پذیرش هدایت منچستریونایتد، از پاتریس اورا به عنوان دستیار خود در اولدترافورد استفاده کند.

 

پاتریس اورا که از سال 2006 تا 2014 برای یونایتد بازی کرد و با این تیم فاتح انواع افتخارات نیز شد، از بازیکنان محبوب در اولدترافورد به شمار می آید و مکس آلگری علاقمند به همکاری با اوست. اورا در اواخر دوران ورزشی خود در یوونتوس نیز بازی کرده و زیر نظر آلگری موفق به فتح سری آ و کوپا ایتالیا هم شد.

 

البته به جز منچستریونایتد، به نظر می رسد تاتنهام نیز بی میل نیست در صورت جدایی احتمالی مائوریتسیو پوچتینو با مکس آلگری همکاری کند، اما احتمال حضور این سرمربی موفق و پرافتخار ایتالیایی روی نیمکت یونایتد بیشتر از دیگر تیم ها خواهد بود.

دیدگاه‌ها