کد خبر : 1643397 | 22 مهر 1398 ساعت 20:14 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوب برای لیورپول در آستانه دیدار با یونایتد

آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول، برای دیدار حساس هفته آینده این تیم مقابل منچستر یونایتد در دسترس خواهد بود.

خبر خوب برای لیورپول در آستانه دیدار با یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، حدود دو ماه پیش بود که آلیسون بکر سنگربان برزیلی لیورپول در دیدار این تیم مقابل نوریچ در هفته اول لیگ برتر دچار مصدومیت شد. آلیسون که بر اثر پیچ خوردگی پای خود در آن بازی دچار مصدومیت شده بود، حالا پس از دو ماه دوری در آستانه بازگشت به میادین قرار دارد.

 

1443214


آدریان که در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی به لیورپول پیوست در دو ماه اخیر توانسته جای خالی آلیسون بکر را به خوبی پر کند. شاگردان یورگن کلوپ با حضور آدریان درون دروازه خود توانستند رکورد صد در صد پیروزی در رقابت های لیگ برتر را نیز از خود به جای بگذارند. 


نشریه تلگراف در گزارشی امروز مدعی شد که آلیسون بکر دوران ریکاوری خود را به پایان رسانده و می‌تواند از بازی هفته آینده لیورپول مقابل منچستر یونایتد در درون دروازه این تیم قرار گیرد. این دروازه بان برزیلی در دو هفته اخیر و در وقفه بازی های ملی توانسته به روند درمان خود پایان دهد و پزشکان لیورپول را برای حضورش در تمرینات گروهی این تیم قانع کند.


آخرین دیدار دو تیم لیورپول و منچستر یونایتد در فوریه سال گذشته با نتیجه بدون گل خاتمه یافته بود. لیورپولی‌ها انگیزه فراوانی برای پیروزی در برابر شیاطین سرخ دارند تا بتوانند فاصله خود را با تیم دوم جدول یعنی منچسترسیتی حفظ کنند.

دیدگاه‌ها