کد خبر : 1643416 | 22 مهر 1398 ساعت 22:14 | 45.8K بازدید | 0 دیدگاه

به این دیدارهای سخت نیاز داریم؛

استیلی: همه دیدند با استرالیا چطور بازی کردیم

حمید استیلی می‌گوید به بازی‌های سختی مثل دیدار با استرالیا نیاز دارد.

استیلی: همه دیدند با استرالیا چطور بازی کردیم

به گزارش ورزش سه، حمید استیلی سرمربی تیم امید ایران پس از کسب پیروزی دو بر یک برابر استرالیا توضیحاتی در مورد بازی تیمش ارایه داد.

 

استرالیا هشت دورگه داشت مثل دانیال


بازی امشب فوق‌العاده سنگین بود، چرا که ما با تیمی بازی کردیم که هشت بازیکن دورگه داشت. حتی دانیال ارزانی بازیکن ایرانی هم برای این تیم بازی می‌کرد. آنها چند ملی‌پوش داشتند و بچه‌های ما بازی خوبی انجام دادند. ما راهی طولانی داریم و هنوز اتفاقی رخ نداده است. ما به حریف موقعیت ندادیم.

 

در بخش دفاعی خوب بودیم


ما 2 بر صفر از استرالیا جلو بودیم و داور یک پنالتی برای ما نگرفت اما در نیمه دوم تیم حریف با تغییراتی که انجام داد از نظر مالکیت توپ نسبت به ما بهتر بود. ما در ضد حملات چند موقعیت خوب داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. ما امشب در بخش دفاعی خیلی خوب بودیم اما در بخش هجومی وقت زیادی برای کار نداشتیم.

 

1443238

 

همه دیدند با چه توانی مقابل استرالیا بازی کردیم


 این برد برای بچه‌های ما می‌تواند مهم باشد. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که یک برد بین‌المللی را به دست آوردند. به بچه ها گفته ام تنها چیزی که مهم است کشور و مردم هستند و باید همه مثل یک سرباز در اختیار تیم باشیم و با همه وجود بازی کنیم. کسانی که اینجا بودند دیدند که بچه‌ها با چه توانی بازی کردند. ان‌شاءالله در اردوهای بعدی تمام بازیکنان را در اختیار داشته باشیم و از همه آنها استفاده کنیم.

 

مسئولان فدراسیون کمک زیادی به تیم کرده اند


امروز فوق‌العاده جنگنده بازی کردیم و به خانواده بازیکنان تبریک می‌گویم. سه ماه تا مسابقات المپیک وقت داریم و امیدواریم در این سه ماه باشگاه‌ها به ما کمک کنند، مربیان هم به ما کمک کنند، مسئولان فدراسیون که به ما کمک زیادی می‌کنند. وزارت ورزش و کمیته المپیک هم به ما کمک کنند تا بتوانیم در انتخابی المپیک تیم شایسته‌ای باشیم.

 

به بازی های سخت نیاز داریم


ما در بازی‌های تدارکاتی نقاط ضعف و قوت‌مان را پیدا می‌کنیم و باید نقاط ضعف را در بازی‌های سخت پیدا کنیم. تا جایی که می‌توانیم باید بازی‌های سخت انجام دهیم تا در این سه ماه بتوانیم کار را جلو ببریم. از آقای مسعودی تشکر می‌کنم که کمک کرد این بازی در قطر برگزار شود.

 

دیدگاه‌ها