کد خبر : 1643508 | 23 مهر 1398 ساعت 12:40 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

تقاضای نخست‌وزیر بلغار از رئیس فدراسیون: استعفا بده

وزیر ورزش بلغارستان اعلام کرد نخست‌وزیر این کشور از رئیس فدراسیون فوتبال بلغارستان خواسته بعد از شعارهای نژادپرستانه دیروز هواداران تیم ملی این کشور در دیدار با انگلیس، استعفا دهد.

تقاضای نخست‌وزیر بلغار از رئیس فدراسیون: استعفا بده

به گزارش "ورزش سه"، وزیر ورزش بلغارستان امروز صبح اعلام کرد نخست‌وزیر این کشور بعد از اتفاقات دیروز در دیدار تیم های ملی فوتبال بلغارستان و انگلیس در صوفیه، پایتخت این کشور، که با سر دادن گسترده شعارهای نژادپرستانه علیه بازیکنان انگلیسی و سلام های هیتلری همراه بود، از رئیس فدراسیون فوتبال این کشور درخواست کرده که از سمت خود استعفا دهد.

 

1443361

 

در جریان این بازی که در نهایت با پیروزی 6-0 انگلیس به پایان رسید شدت شعارهای نژادپرستانه به حدی بود که داور دو بار جریان بازی را متوقف کرد و بعد از وقفه‌ای کوتاه بازی دوباره از سر گرفته شد.

 

این در حالی است که سرمربی تیم ملی بلغارستان کراسیمیر بالاکوف بعد از بازی در اقدامی عجیب مدعی شد که هیچ شعار نژادپرستانه‌ای نشنیده است. او همچنین هواداران انگلیسی را عامل ناآرامی‌ها در استادیوم دانست. بعد از آنکه اتحادیه فوتبال انگلیس از یوفا خواست به صورت اضطراری به حوادث این بازی رسیدگی کند حالا خواسته نخست‌وزیر بلغارستان از رئیس فدراسیون این کشور ابعاد تازه‌ای به ماجرا داده است.

 

1443363

 

بر اساس اعلام وزیر ورزش بلغارستان، نخست‌وزیر این کشور بویکو بوریسوف اعلام کرده تا زمانی که رئیس فدراسیون فوتبال این کشور میهایلوف از سمت خود کناره‌گیری نکند دولت این کشور کلیه روابط خود با فدراسیون را قطع خواهد کرد و از جمله از پرداخت بودجه به فدراسیون خودداری می‌کند.

 

 

دیدگاه‌ها