کد خبر : 1643519 | 23 مهر 1398 ساعت 13:11 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

ژیرو: ممکن است مجبور به ترک چلسی شوم

اولیویه ژیرو، مهاجم تیم ملی فرانسه و باشگاه چلسی، پس از دیدار کشورش مقابل ترکیه، درباره این دیدار و آینده اش در چلسی صحبت کرد.

ژیرو: ممکن است مجبور به ترک چلسی شوم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه دیشب در یک دیدار حساس مقابل ترکیه با نتیجه 1-1 متوقف شد. فرانسوی ها پیش از این نیز تنها شکست خود در مسابقات انتخابی یورو 2020  را در بازی رفت مقابل ترکیه تجربه کرده بودند. شاگردان دشان امید زیادی برای پیروزی در بازی خانگی دیشب داشتند تا صعود خود را به رقابت های یورو قطعی کنند اما این اتفاق رخ نداد و تساوی مقابل ترکیه باعث شد که قطعی شدن صعود خروس ها به تعویق بیفتد.

 

1443369

 

اولیویه ژیرو که در تیم ملی فرانسه  بر خلاف چلسی، همواره به عنوان بازیکن ثابت به کار گرفته می شود، دیشب نیز موفق شد تک گل فرانسه مقابل ترکیه را به ثمر برساند. او پس از این دیدار درباره نیمکت نشینی اش در چلسی و احتمال جدایی از این تیم در آینده صحبت کرد و گفت:" من می خواهم برای جایگاه خود در چلسی بجنگم اما به طور کلی تصمیم قطعی خود را در ژانویه خواهم گرفت. من 33 ساله هستم و هنوز هم در آمادگی کامل به سر می برم و از نظر بدنی نیز در فرم خوبی قرار دارم.

 

1443370

 

من می خواهم بازی های بیشتری انجام دهم. اولویت من در حال حاضر چلسی است اما اگر مجبور به انتخاب شوم، مانند سال گذشته که آرسنال را ترک کردم، امسال نیز همین کار را انجام خواهم داد. لمپارد قطعا بازی های من را در تیم ملی تماشا کرده و من حالا با انگیزه فراوان به تمرینات چلسی باز می گردم."

 

اولیویه ژیرو درباره حضورش در ترکیب فرانسه در دیدار مقابل ترکیه نیز گفت:" به دلایل مختلف من طی چند هفته اخیر کم تر بازی کرده ام اما حالا احساس خوبی دارم چرا که اکنون شرایط متفاوتی را تجربه می کنم."

 

دیدگاه‌ها