کد خبر : 1643546 | 23 مهر 1398 ساعت 15:18 | 55.2K بازدید | 0 دیدگاه

راننده مقصر و سرنشین سمند جان سپردند

آخرین خبرها از تصادف مرگبار سرمربی ملوان

از ساعتی پیش خبری مبنی بر تصادف مرگ‌بار سرمربی ملوان روی خروجی رسانه ها رفت. برای اطلاع از چند و چون این موضوع با روابط عمومی این باشگاه ارتباط گرفتیم.

آخرین خبرها از تصادف مرگبار سرمربی ملوان

به گزارش "ورزش سه"، پس از شنیدن خبر تصادف محمد احمدزاده که از ساعتی پیش مخابره شد با وی تماس گرفتیم تا از چند و چون ماجرا اطلاعی کسب کنیم اما گوشی وی از دسترس خارج بود تا نگرانی مان بابت صحت داشتن این خبر ناگوار بیشتر شود.

 

پس از چند تماس با اطرافیان تیم و شنیدن اخبار ضد و نقیض، در نهایت با روابط عمومی باشگاه ارتباط گرفتیم تا در این باره به صحبت بپردازیم.


مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان درباره این موضوع گفت: خبر تصادف متاسفانه صحیح است اما درباره ریز اتفاقات افتاده واقعیت به گونه ای دیگر است. آقای احمدزاده در ابتدا گفتند لزومی به صحبت در این باره نیست اما وقتی اخبار کذب را در این رابطه شنیدند به این نتیجه رسیدیم تا توضیحی در این باره ارائه کنیم.

 

میثم شاهین در این باره ادامه داد: ببینید در ابتدا باید بگویم که این تصادف روز گذشته نبود و دو روز قبل اتفاق افتاد. دقیقا هم زمان با بازی والیبال ایران و ژاپن که آقای احمدزاده که در حال بازگشت به انزلی بودند در کنار رستورانی تریلی خود را پارک کرده بودند تا هم به صرف ناهار بپردازد و هم بازی تیم ملی والیبال را ببیند. که متاسفانه گویا زمانی که ماشین پارک شده بود و ایشان هم در رستوران بودند یک خودرو با حداکثر سرعت از پشت با کامیون ایشان تصادف می کنند و متاسفانه راننده و سرنشین دیگر جلوی ماشین در دم جان می سپارند و نفری که در صندلی عقب ماشین نشسته بود نیز مصدوم و در نهایت به بیمارستان منتقل می شوند.

 

او در ادامه گفت: به هر حال برخلاف اخبار منتشر شده هیچ آسیبی به آقای احمدزاده نرسید چون ایشان اصلا در ماشین نبودند. مسئولان ذیربط هم برای بررسی موضوع به محل حادثه رفتند مقصر صد درصد این موضوع را راننده ماشینی که با تریلی برخورد کرد اعلام کردند چرا که تریلی آقای احمدزاده در جای قانونی پارک شده بود.

 

مدیر روابط عمومی ملوانان در پایان توضیح داد: به هرحال تشخیص کارشناسان این بوده که راننده ماشین سواری متاسفانه برای لحظه ای خوابش برده و در نهایت موجب این حادثه غم‌انگیز شده است. نگران تیم و آقای احمدزاده نباشید. به ایشان نه تنها آسیبی وارد نشده که اصلا در این رابطه مقصر نبودند.

 

دیدگاه‌ها