کد خبر : 1643557 | 23 مهر 1398 ساعت 16:10 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

دو مقصد احتمالی برای راکیتیچ در ژانویه

ایوان راکیتیچ، ستاره کروات بارسلونا، در صورت ادامه نیمکت نشینی احتمالا این تیم را در زمستان ترک می کند و راهی یکی از تیم های منچستریونایتد یا یوونتوس می شود.

دو مقصد احتمالی برای راکیتیچ در ژانویه

به گزارش "ورزش سه"، ایوان راکیتیچ، هافبک 31 ساله بارسلونا، فصل گذشته یکی از بازیکنان اصلی و بی جانشین ارنستو والورده به حساب می آمد. امسال اما شرایط برای این هافبک کروات تغییر کرده و سرمربی بارسلونا در شش بازی ابتدایی این تیم علاقه ای به استفاده از او نشان نداده است.

والورده در فصل جدید فرانکی دی‌یونگ را جانشین راکیتیچ در ترکیب اصلی کرده است. او همچنین اولویت چندم والورده پس از بوسکتس و آرتور ملو به حساب می آید و رسانه های اسپانیایی از جمله مارکا معتقد هستند که راکیتیچ در زمستان پیش رو بلوگرانا را ترک خواهد کرد. مارکا معتقد است که راکیتیچ می خواهد پس از 5 سال به بازی در اسپانیا و بارسلونا خاتمه دهد.

 

 

1443421

 


راکیتیچ هفته گذشته در وقفه بازی های ملی به یکی از رسانه های کرواسی گفته بود:" شرایط من بسیار سخت است چرا که می خواهم بازی کنم ولی حالا نقشم در تیم کم رنگ شده است.
من برای تغییر وضعیت خود هر کاری انجام خواهم داد . دو سال از قراردادم با بارسلونا باقی مانده و هیچ چیزی بهتر از بازی در این تیم نیست. بارسا بهترین باشگاه جهان است اما من هم نیاز دارم که بازی کنم. من نمی خواهم فقط از قدم زدن در شهر لذت ببرم."


در تابستان باشگاه یوونتوس خواهان به خدمت گرفتن راکیتیچ بود و حتی گفته می شد که کریستیانو رونالدو نیز در حال متقاعد کردن او برای حضور در تورین است اما در نهایت دو باشگاه برای این انتقال به توافق نرسیدند.
با این شرایط به نظر می رسد که مهم ترین گزینه راکیتیچ برای مقصد جدید منچستریونایتد باشد و به احتمال زیاد این ستاره کروات در زمستان پیش رو شیاطین سرخ را به عنوان تیم جدیدش انتخاب می کند اما با این وجود یووه هنوز هم یکی از گزینه های پیش روی راکیتیچ به حساب می آید.

 

 

1441693

دیدگاه‌ها