کد خبر : 1643563 | 23 مهر 1398 ساعت 16:53 | 43.7K بازدید | 0 دیدگاه

شوخی جالب پاتریس اورا با 700 گله شدن رونالدو

پاتریس اورا، هم تیمی سابق کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد، بعد از 700 گله شدن ستاره پرتغالی تمجید جالب و ویژه ای از او انجام داد.

شوخی جالب پاتریس اورا با 700 گله شدن رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، دیروز یک روز بسیار ویژه در زندگی کریستیانو رونالدو بود. فوق ستاره پرتغالی با گلزنی در بازی دیشب کشورش مقابل اوکراین به رکورد 700 گل در دوران فوتبال خود رسید. با وجود گلزنی رونالدو برای پرتغال، شاگردان فرناندو سانتوس با نتیجه 2-1 مقابل اوکراین شکست خوردند تا صعودشان به رقابت های یورو 2020 در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

 

 

1443304

 


رونالدو دیشب پس از این رکوردشکنی فوق العاده خود، در صفحه اینستاگرامش پستی در همین رابطه به اشتراک گذاشت؛ پستی که تا کنون بیش از 10 میلیون بازدید داشته و سه میلیون لایک نیز همراه با خود داشته است.
بسیاری از طرفداران این پرتغالی به او تبریک گفتند اما در میان  همه آن ها، تبریک پاتریس اورا، هم تیمی سابق کریستیانو در منچستر، از سایرین ویژه تر بود. او درباره رکورد 700 گل رونالدو زیر پستش نوشته بود:" برادر تو در این چند سال بیشتر از زمان هایی که من در دستشویی بوده ام، گلزنی کرده ای."
کامنت این بازیکن سابق منچستر یونایتد با استقبال سایر کاربران نیز مواجه شد و این نظر او تا به حال بیش از 9 هزار بار لایک خورده است.


کریستیانو رونالدو و پاتریس اورا در زمان حضور در منچستریونایتد و زیر نظر سرالکس فرگوسن با یکدیگر هم تیمی بوده اند و از آن زمان تا به حال دوستی این دو ادامه داشته است.
در همین چند ماه اخیر بود که یوونتوس با دو گل مقابل اتلتیکو مادرید در بازی رفت ¼ نهایی لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد. بعد از آن دیدار اورا در اظهار نظری عنوان کرد که به رونالدو اعتماد دارد و او توانایی تغییر نتیجه در بازی برگشت را دارد. همین اتفاق نیز در بازی برگشت رخ داد و یووه توانست با هتریک کریستیانو به دور بعد صعود کند.

 

 

1443332

دیدگاه‌ها