کد خبر : 1643583 | 23 مهر 1398 ساعت 18:38 | 37.5K بازدید | 0 دیدگاه

کاسیمیرو: با یک دروغ، هافبک دفاعی شدم

کاسیمیرو در ابتدای فوتبالش مهاجم بود ولی برای پذیرفته شدن در تست سائوپائولو خود را یک هافبک دفاعی معرفی کرد.

کاسیمیرو: با یک دروغ، هافبک دفاعی شدم

به گزارش "ورزش سه"، کاسیمیرو سال 2014 بود که با اعتماد کارلو آنچلوتی از تیم دوم رئال به تیم اول انتقال یافت و خیلی زود هم توانست ارزش هایش را به اثبات برساند. او فصل 15-2014 را به صورت قرضی در پورتو بازی کرد و پس از بازگشت به یک بازیکن بدون جانشین تبدیل شد.

ستاره برزیلی بدون تردید یکی از بهترین هافبک های دفاعی حال حاضر دنیاست ولی در ابتدای فوتبالش به عنوان مهاجم بازی می کرد و تبدیل شدن او به هافبک دفاعی داستان جالبی دارد.

 

 

1349253

 

 

کاسیمیرو در این رابطه گفت: « زمانی که به تست سائوپائولو رفتم، مهاجم بودم. من واقعا قوی بودم، و بلندترین بازیکن در میان هم‌سن‌هایم بودم. من گل‌های زیادی با سر می‌زدم. زمانی که 12، 13 سال داشتم و به تست باشگاه رفتم، 300 بازیکن آمده بودند و آنها 50 نفر را انتخاب می‌کردند. کاملا یادم هست که زمانی که مربی پرسید چه کسی دروازه‌بان است، سه نفر دستشان را بلند کردند. او پرسید چند نفر مهاجم هستند و حدود 40 نفر دست بلند کردند. من به خودم گفتم که رقابت بسیار بالا است. پس من مهاجم نخواهم بود! همین اتفاق برای هافبک‌ها هم افتاد. بعد مربی پرسید: آیا کسی هافبک دفاعی است؟ هفت، هشت نفر دست بلند کردند و من به خودم گفتم: باشد، حالا من دیگر هافبک دفاعی هستم.

در تست به عنوان هافبک دفاعی تمرین کردم و مربی من را به کناری برد و گفت تو هافبک دفاعی نیستی، تو مهاجم هستی. اما من اصرار کردم که هافبک دفاعی هستم و از آن‌جا بود که همه چیز شروع شد.»

 

کاسیمیرو 112 بازی برای سائوپائولو انجام داد و برای این تیم 11 گل هم زد. او در رئال مادرید هم شم گل‌زنی‌اش را نشان داده و در 204 بازی، 20 گل زده است.

 

 

Image result for casemiro sao paulo

دیدگاه‌ها