کد خبر : 1643761 | 24 مهر 1398 ساعت 15:05 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی کاسمیرو از بهترین تصمیم زندگی خود

"کاسمیرو" هافبک برزیلی رئال مادرید، معتقد است که انتخاب پورتو بهترین تصمیم زندگی اش بوده است.

رونمایی کاسمیرو از بهترین تصمیم زندگی خود

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو، هافبک دفاعی 27 ساله رئال مادرید، در سال 2013 به شکل دائمی به این تیم پیوست. او در ابتدای حضورش در مادرید تلاش بسیار زیادی کرد تا خود را به عنوان یک بازیکن اصلی تثبیت کند اما تنها در 12 بازی توانست به میدان برود؛ همین کم بازی کردن ها باعث شد که کاسمیرو در سال 2014 به شکل قرضی راهی پورتو شود.

 

 

1440858

 

 

سرمربیگری پورتو در آن زمان بر عهده جولن لوپتگی، سرمربی کنونی، سویا بود. کاسمیرو در این باره گفت:" من این شانس را داشتم که به سویا، اینتر یا پورتو بروم اما لوپتگی با من تماس گرفت و مرا قانع کرد که پورتو را انتخاب کنم. این بهترین تصمیم زندگی من بود. لوپتگی به من اعتماد کامل داشت و همیشه از من در ترکیب اصلی استفاده می کرد. 
زمانی که من به مادرید برگشتم با تجربه شده بودم و توانسته بودم در لیگ قهرمانان اروپا نیز به میدان بروم. به طور کلی پس از بازگشت به مادرید یک بازیکن متفاوت شده بودم."

 

 

 


کاسمیرو حالا به عنوان یکی از بهترین هافبک های رئال مادرید و حتی اروپا مطرح شده است؛ هافبکی که فوتبال خود را از سائوپائولو برزیل آغاز کرده بود. او در ادامه گفت:" من 12 یا 13 سال داشتم که وارد باشگاه سائوپائولو شدم. در آن زمان 300 بازیکن به تمرینات آمده بودند که تنها 50 نفر آن ها در نهایت انتخاب می شدند.  من در ابتدا خودم را به عنوان مهاجم معرفی کردم اما تعداد زیادی از آن 300 نفر هم دوست داشتند که در پست مهاجم بازی کنند. یادم می آید که بعد از آن مربی پرسید که چه کسی می خواهد درون دروازه بایستد و سه نفر دست بلند کردند. مربی همین سوال را در مورد هافبک ها هم پرسید که این بار نیز تعداد زیدای دست بلند کردند. بعد از آن در مورد هافبک دفاعی نیز پرسیده شد که 7 یا 8 نفر دست بلند کردند و من تصمیم گرفتم دستم را بلند کنم و بگویم که هافبک دفاعی هستم. مربی اما به من گفت که تو به عنوان مهاجم به این جا آمده ای اما من اصرار داشتم که در پست هافبک دفاعی بازی کنم و همین اتفاق نیز رخ داد."

 

 

 

دیدگاه‌ها