کد خبر : 1643608 | 23 مهر 1398 ساعت 20:35 | 44.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد هنگفت برای جلوگیری از رفتن امباپه به رئال

پاری سن ژرمن قصد دارد به هر نحوی مانع جدایی ستاره خود کیلیان امباپه شود.

پیشنهاد هنگفت برای جلوگیری از رفتن امباپه به رئال

به گزارش "ورزش سه"، بر کسی پوشیده نیست که رئال مادرید در سال های اخیر برای خرید کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی و جوان باشگاه پاری سن ژرمن تلاش کرده و بسیاری ادعا می کنند وی طی یکی دو سال آینده بالاخره راهی برنابئو خواهد شد. اما حالا ال چیرینگیتو مدعی شد پی اس جی در مسیر تلاش برای جلوگیری از علاقه رئال مادرید به جذب مهاجم جوان خود، پیشنهاد جدید و حیرت انگیزی را به کیلیان امپاپه ارائه داده است.

 

1421096

 

پاری سن ژرمن قصد دارد سالانه 50 میلیون یورو به کیلیان امباپه پیشنهاد داده و قرارداد او را تا سال 2024 تمدید کند. البته این شبکه مدعی شد این پیشنهاد هنوز مورد موافقت امباپه قرار نگرفته و مشخص نیست آیا او در آینده قصد ماندن در پاریس را دارد یا خیر.

 

رئال مادرید دو سال قبل و پیش از انتقال کیلیان امباپه به پاری سن ژرمن، با موناکو برای خرید وی به توافق رسیده بود، اما در نهایت خود امباپه تصمیم گرفت به پیشنهاد کهکشانی ها پاسخ منفی داده و راهی پاری سن ژرمن شود. اما به هر حال با توجه به علاقه شدید فلورنتینو پرز و زین الدین زیدان به این بازیکن، بی شک رئال مادرید در تابستان سال بعد نیز برای خرید کیلیان امباپه تلاش خواهد کرد و باید دید پاری سن ژرمن که در سالهای اخیر موفق به حفظ ستاره های خود شده، چه واکنشی در مورد تقاضای خرید رئال مادرید نشان خواهد داد.

دیدگاه‌ها