کد خبر : 1644046 | 26 مهر 1398 ساعت 09:20 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت نیمار؛ بازگشت امباپه و کاوانی به ترکیب PSG

پاری سن ژرمن امروز در حالی در لوشامپیونا به مصاف نیس می‌رود که دو ستاره این تیم امباپه و کاوانی از بند مصدومیت رهایی یافته‌اند ولی نیمار به دلیل مصدومیت همچنان در اختیار این تیم نیست.

مصدومیت نیمار؛ بازگشت امباپه و کاوانی به ترکیب PSG

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن امشب در هفته دهم لیگ فرانسه، لوشامپیونا در حالی به مصاف نیس می‌رود که بازگشت امباپه و ادینسون کاوانی به ترکیب تیم و رهایی‌شان از بند مصدومیت برای این تیم خبر  خوبی است. اما نیمار ستاره برزیلی PSG که در وقفه بازی‌های ملی از ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی شده در این بازی نمی‌تواند برای تیمش بازی کند.

 

1444034

 

امباپه که پیش از بازی قبلی PSG مقابل آنژه از ناحیه همسترینگ مشکلاتی داشت و نتوانست برای این تیم بازی کند حالا می‌تواند از سوی توخل به بازی گرفته شود. امباپه در اوایل فصل هم با مشکلی مشابه مواجه بود و در وقفه اخیر بازی‌های ملی هم به همین دلیل نتوانست برای فرانسه به میدان برود.

 

1444035

 

توخل در کنفرانس خبری دیروز خود گفت:" امباپه عادی تمرین می‌کند و امیدوارم بتوانم از او استفاده کنم. خوشحالم که با تیم ملی فرانسه به توافق رسیدیم چون امباپه نمی‌توانست بازی کند. ولی او روز دوشنبه به صورت تکی تمرین کرد و حالا می‌تواند برای ما بازی کند".

 

 

 

دیدگاه‌ها