کد خبر : 1643620 | 23 مهر 1398 ساعت 21:40 | 54.1K بازدید | 0 دیدگاه

ویکتور لیندلوف:

پیشنهاد بارسلونا؟ به یونایتد وفادار هستم

ویکتور لیندلوف، مدافع سوئدی منچستریونایتد از دلایل رد پیشنهاد بارسلونا در تابستان امسال سخن گفت.

پیشنهاد بارسلونا؟ به یونایتد وفادار هستم

به گزارش "ورزش سه"، آبی اناری ها قصد داشتند در بازار نقل و انتقالات تابستانی شرایط جذب ویکتور لیندلوف، مدافع سوئدی و جوان یونایتد که در سال 2017 راهی اولدترافورد شده بود را جویا شوند. اما ویکتور لیندلوف ضمن رد این پیشنهاد چندی قبل قرارداد خود را با شیاطین سرخ تا سال 2024 تمدید کرد و حالا وی در مورد دلایل ماندن در یونایتد و اهداف خود در آینده صحبت کرده است.

 

1415329

 

ویکتور لیندلوف گفت: "در مورد شایعات انتقال من به بارسلونا در تابستان امسال مطالب زیادی در مطبوعات نوشته شد. اما من با یونایتد قرارداد دارم و به لباس این تیم وفادار هستم. از نظر من هرگز حتی سوالی در مورد انتقال به بارسلونا پیش نیامد، زیرا من می خواستم در یونایتد بمانم و به این خواسته بسیار اعتقاد داشتم و به همین دلیل من قرارداد جدیدی با یونایتد امضا کردم.

 

من دوست دارم بازیکن منچستریونایتد باشم و هر روز پیراهن این تیم را بپوشم. هدف من در زمان انتقال به یونایتد کسب عناوین فراوان و ارائه بازی های خوب برای همه هواداران بود. اما من هنوز یک عنوان نیز در یونایتد کسب نکرده ام، بنابراین هدف اصلی من این است که جام های بزرگی را با این تیم بدست آورم. اگر به بالاترین سطح خود رسیده و هر بازیکنی بتواند تمام تلاش خود را انجام دهد ، می توانیم عناوین زیادی کسب کنیم."

دیدگاه‌ها