کد خبر : 1643623 | 23 مهر 1398 ساعت 21:58 | 57K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا و تصمیم نهایی در مورد فیلیپ کوتینیو

بارسلونا در مورد آینده فیلیپ کوتینیو، ستاره سابق و برزیلی خود به جمع بندی نهایی رسیده است.

بارسلونا و تصمیم نهایی در مورد فیلیپ کوتینیو

به گزارش "ورزش سه"، زمانیکه بارسلونا با دشواری فراوان و در ژانویه سال 2018 بالاخره موفق به جذب فیلیپ کوتینیو از لیورپول شد، هرگز تصور نمی کرد تنها یک سال و نیم بعد این هافبک برزیلی راهی بایرن مونیخ شده و به قدری در نوکمپ ضعیف بازی کند که جدایی او باعث ناراحتی هیچکس نشود.

 

1431177

 

اما فیلیپ کوتینیو که در تابستان امسال و به صورت قرضی راهی بایرن مونیخ شد، در این مدت کوتاه در تیم جدید خود نمایش بسیار خوبی ارائه داده و تحسین همگان را بر انگیخته است. این عملکرد باعث شده اخباری در مورد احتمال بازگشت فیلیپ کوتینیو به نوکمپ شنیده شود، اما نشریه آ.اس امروز مدعی شد بارسلونا دیگر علاقه ای به همکاری با ستاره برزیلی خود ندارد و حتی این درخشش اخیر نیز باعث تغییر نظر آنها نشده است.

 

بارسا با باشگاه آلمانی رابطه خوبی دارد و در صورت نیاز علاقمند به توافق با آنهاست. در حال حاضر گزینه خرید با رقم 120 میلیون یورو در قرارداد وی وجود دارد، اما حتی مدیران بارسلونا حاضر هستند در صورت لزوم برای ارزیابی مجدد شرایط توافق نامه با بایرن وارد مذاکره شوند.

 

اما در صورت عدم توافق با بایرن مونیخ نیز بارسلونا می داند که درخشش کوتینیو به سود آنها خواهد بود. همین حالا نیز تیم هایی از لیگ برتر علاقمند به خرید فیلیپ کوتینیو با ادامه همین روند هستند و در صورت عدم توافق با بایرن، باز هم تصمیم بارسلونا فروش کوتینیو به تیم های دیگر خواهد بود و دیگر قرار نیست هافبک خلاق و 27 ساله در نوکمپ بازی کند.

دیدگاه‌ها