کد خبر : 1645389 | 02 آبان 1398 ساعت 16:12 | 38.8K بازدید | 0 دیدگاه

هامان:

کوتینیو در بایرن مثل یک غریبه است

ستاره سابق بایرن مونیخ معتقد است فیلیپه کوتینیو تاکنون نتوانسته ارزش های واقعی خود را در تیم مونیخی نشان دهد.

کوتینیو در بایرن مثل یک غریبه است

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپه کوتینیو تابستان امسال با قراردادی قرضی و یک ساله راهی بایرن شد. گران قیمت ترین بازیکن تاریخ بارسلونا هرگز نتوانست خود را با فلسفه این باشگاه وفق دهد و پس از یک سال و نیم، تصمیم به جدایی گرفت. او 9 بازی برای بایرن انجام داده، دو گل زده و سه پاس گل نیز داده است.

بایرن مونیخ تا 30 ژوئن 2020 برای فعال کردن بند خرید 120 میلیون یورویی کوتینیو مهلت دارد.

 

 

1445898

 

 

دیتمار هامان ستاره سابق بایرن و لیورپول در مصاحبه با اسکای اسپورتس و در مورد شرایط کوتینیو در بایرن گفت:« به نظر می رسد او غریبه ای در بایرن مونیخ است. نمی توانم حتی یک حرکت هجومی مثبت از او در این مدت به یاد بیاورم. وقتی فوتبالیستی با چنین کیفیتی در تیم تان دارید و او تفاوت ها را رقم نمی زند، یعنی مشکل دارید. او فقط نیمی از توانایی هایش را نشان داده است.»

 

هامان ادامه داد:« البته که باید به کوتینیو زمان داد. هنوز 30 بازی دیگر باقی مانده و هر لحظه ممکن است توانایی هایش را نشان داده و خودش را با سبک بازی بایرن وفق دهد. باید به او زمان داد.»

 

چند روز پیش نیز کارل هاینس رومینیگه مدیر اجرایی بایرن در پاسخ به سوالی در مورد کوتینیو به کیکر گفته بود:« کوتینیو فوتبالیست بسیار باکیفیتی است و یک انسان دوست داشتنی که در بایرن به خوبی جا افتاده است. از اینکه او را به خدمت گرفته ایم، بسیار راضی هستیم اما در مورد دائمی کردن قرارداد او در زمان درستش تصمیم گیری خواهیم کرد. هنوز در ابتدای فصل قرار داریم.»

دیدگاه‌ها