کد خبر : 1643687 | 24 مهر 1398 ساعت 10:20 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

مورنو: مهم این است که اسپانیا صعود کرد

روبرت مورنو سرمربی اسپانیا که دیشب بعد از تساوی مقابل سوئد به یورو2020 صعود کرد می‌گوید از شک و شبهه‌هایی که درباره مربی‌گری او وجود دارد آگاه هست ولی همه باید پشت تیم ملی بایستند.

مورنو: مهم این است که اسپانیا صعود کرد

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا دیشب در چارچوب مقدماتی یورو2020 در خانه سوئد به مصاف این تیم رفت و در نهایت با تساوی 1-1 به کار خود در این بازی پایان داد.  لاروخا اما با این تساوی که با گل لحظه‌آخری رودریگو به دست آمد موفق شد به مرحله نهایی یورو2020 صعود کند. لاروخا با این تساوی بعد از هشت بازی 20 امتیازی شد و در صدر گروه F قرار گرفت.

 

1443614

 

مورنو در کنفرانس خبری بعد از بازی ابتدا با سوال‌هایی مواجه شد که از عملکرد اسپانیا در بازی مقابل سوئد انتقاد داشتند. او در پاسخ به این سوال‌ها گفت:" من متوجهم که درباره هدایت اسپانیا توسط من شک و شبهه‌هایی وجود دارد. ولی ما از صعودمان خوشحالیم و معتقدیم صعود ما باید بخش زیادی از این شک و شبهه‌ها را برطرف کرده باشد".

 

سرمربی لاروخا در ادامه گفت:" ما خوب بازی کردیم و حتی اگر می‌باختیم نباید ناراحت می‌بودیم. ما با سبک همیشگی خودمان بازی کردیم و صعود کردیم و حالا باید سعی کنیم صدرنشینی‌مان را قطعی کنیم. کسب مساوی یک روز به اندازه برد شیرین است و یک روز به اندازه باخت، تلخ. زیبایی فوتبال همین است".

 

دیدگاه‌ها