کد خبر : 1643716 | 24 مهر 1398 ساعت 12:13 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

اوتمار هیتزفلد

شواین‌اشتایگر می‌تواند مربی بزرگی بشود

اوتمار هیتزفلد، سرمربی سابق و افسانه‌ای بایرن مونیخ از ورود باستین شواین‌اشتایگر اسطوره این تیم به دنیای مربی‌گری دفاع کرده و می‌گوید شواینی می‌تواند مربی بزرگی شود.

شواین‌اشتایگر می‌تواند مربی بزرگی بشود

به گزارش "ورزش سه"، اوتمار هیتزفلد، سرمربی سابق و افسانه‌ای بایرن مونیخ که باواریایی‌ها را دو بار به قهرمانی در چمپیونزلیگ هدایت کرده از ورود باستین شواین‌اشتایگر اسطوره این باشگاه به دنیای مربی‌گری حمایت کرده و می‌گوید شواینی می‌تواند به یک مربی بزرگ تبدیل شود.

 

1443657

 

شواین‌اشتایگر اوایل ماه جاری میلادی به صورت رسمی کفش‌هایش را آویخت و از فوتبال خداحافظی کرد. شواینی پیش از آن در لیگ MLS آمریکا و در باشگاه شیکاگو فایر بازی می‌کرد و از زمان بازنشستگی به عنوان کارشناس فوتبال با تلویزیون ARD آلمان کار می‌کند.

 

هیتزفلد با حمایت از مربی‌گری شواین‌اشتایگر 35ساله به روزنامه آلمانی بیلد گفت:" من معتقدم شواینی می‌تواند معلم و مربی خیلی خوبی بشود. او در طول سالها تکامل پیدا کرده، نسبت به فشارها مقاوم شده و خیلی راحت می‌تواند پیامی که در ذهن دارد را به دیگران منتقل کند".

 

سرمربی افسانه‌ای بایرن مونیخ در ادامه گفت:" باستین به عنوان بازیکن، فوتبالیستی در کلاس جهانی بود. او همیشه درک تاکتیکی بالایی داشت و مشتاق حرف زدن بود. من معتقدم او اگر به کادر فنی بایرن ملحق شود برای هر دو طرف خوب خواهد بود".

 

دیدگاه‌ها