کد خبر : 1643738 | 24 مهر 1398 ساعت 13:31 | 41.2K بازدید | 0 دیدگاه

بابت اعتراضم از داوران عذر می‌خواهم

استراماچونی: هرچیزی در کارم تداخل ایجاد کند حذف می‌شود

سرمربی استقلال می گوید صدور مجوز حرفه ای برای این باشگاه نشان می دهد شرایط خوب است.

استراماچونی: هرچیزی در کارم تداخل ایجاد کند حذف می‌شود

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال استقلال فردا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با فجرسپاسی بازی می کند، بازی که پیروزی در آن برای آبی ها بسیار مهم خواهد بود.

 

آندره آ استراماچونی با حضور در نشست خبری پاسخ خبرنگاران را داد که در ادامه آن را می خوانید:

 

از صدور مجوز حرفه ای خوشحالم


فکر می‌کنم خبر خیلی خوبی است برای همه که مجوزها صادر شده است و این نشان می‌دهد که با تلاش‌های زیاد، باشگاه توانسته این مجوز را بگیرد و این نشان می‌دهد باشگاه در شرایط خوبی است و همه از این موضوع خوشحال هستند.

 

بازی  با فجرسپاسی؟


بازی مهمی پیش روی ماست. مصاف‌های حذفی برای ما اهمیت زیادی دارند و این بازی‌ها از اهداف ما به شمار می‌رود. فردا با بهترین ترکیب خود وارد زمین می‌شویم. قطعا ما از اینکه بازیکنان ملی‌پوش خود را در اختیار نداریم، ناراحت هستیم. ولی هرکسی بازی کند صد درصد تلاش خود را خواهد کرد. قطعا مسئله کلین شیت نکردن‌های ما چیزی است که از آن خوشحال نیستم ولی گاهی اوقات گل‌هایی دریافت می‌کنیم که اجتناب ناپذیر است ولی تلاش می‌کنیم که کلین شیت داشته باشیم. در مورد مدل بازیمان باید بگویم مثل بازی‌های قبلی خود تلاش می‌کنیم تا با روش خود بازی کنیم و بازی را تحت کنترل بگیریم و بتوانیم بازی را رهبری کنیم.

 

نمی خواهیم فقط بازیکن بگیریم


این حرف درست است و من یک مقدار کمبود بازیکن داشتم اما وقتی پنجره نقل و انتقالات بسته شد، پیدا کردن بازیکن  در سطحی که من می خواهم خیلی سخت است. من باشگاه را در جریان گذاشتم و گفتم باید بازیکنی بگیریم که بتوانیم خط حمله مان را تقویت کنیم. این بازیکن حتما باید در سطح استقلال باشد و نمی خواهیم فقط بازیکن بگیریم.

 

منتفی شدن حضور هوپر؟


همانطور که گفتم باید شرایط را جمع و جور کنیم. می خواهیم مشکلاتی که در نقل و انتقالات داشتیم را جبران کنیم. این خوب نیست که هر دفعه تکرار کنیم، من با همین دو مهاجم بازی می کنم، حتی اگر تیمم هنوز آمادگی نداشته باشد که با دو مهاجم بازی کند. به نظر من روشی که داریم مهمتر از بازیکنانی است که در اختیار نداریم. موقعیت خوبی برای بازیکنان است که توانایی خود را نشان بدهند. بازیکن می تواند به مربی ثابت کند برای نقل و انتقالات بعدی کدام بازیکن به درد ما می خورد و کدام بازیکن به کار ما نمی آید. اما در مورد بازیکنی که شما می گویید نظری ندارم.

 

دیاباته بدشانس است


مشکل او یک بدشانسی عجیب در ابتدای فصل است. او در اول فصل و در شرایط خیلی خوب به ما اضافه شد. او در بازی دوستانه با ماشین سازی مصدوم شد و متاسفانه وقتی دوباره آماده شده بود، در بازی با نفت مسجد سلیمان دوباره مصدوم شد. متاسفانه مشکل او ترک کوچکی بود که روی دنده‌هایش ایجاد شد. همانطور که با دکتر نوروزی مشورت کردم، این نوع مصدومیت‌ها زمان دقیقی برای درمانش وجود ندارد. او دیروز به تمرین اضافه شد و من امیدوارم که در بازی با سایپا او را حداقل روی نیمکت داشته باشیم. این یک قول نیست و بیشتر یک امیدواری است.

 

1443677

 

مترجمم باید جریمه شود

 

در این لحظه موبایل مترجم استقلال زنگ خورد که استراماچونی با خنده خطاب به حاضرین کنفرانس گفت: الان مترجم من باید جریمه شود ولی چون او پولی نمی‌گیرد نمی‌شود او را جریمه کرد.

 

گلزنی میلیچ؟

 

ما در بازی گذشته دیدیم که روی سانتر وریا غفوری و ضربه میلیچ به گل رسیدیم البته من در آن مسابقه روی نیمکت حضور نداشتم اما با این وجود دیدید که دو مدافع کناری ما هجومی‌تر شده‌اند. ما دوست داریم تیم‌مان برای دیاباته و مهاجم هدف سانتر کند ولی چون این مهاجم را نداشتیم دلیلی نداشت برای قائدی و اسماعیلی که در بازی هوایی موفق نیستند سانتر کنیم.

 

فجر من را سوپرایز کرده است

 

اول از همه بگویم فجر سپاسی من را سورپرایز کرده و یکی از همکارانم را فرستاده بودم که بازی آخر این تیم را تماشا کند. معتقدم این تیم می‌تواند خطرناک باشد چون آنها تیم هجومی هستند و فقط یک امتیاز با تیم اول جدول‌شان فاصله دارند. وقتی به داخل زمین می‌آیند مطمئناً چیزی برای از دست دادن ندارند و مثل بازی با فولاد می‌آیند ما را هم شکست دهند. من می‌خواهم از نظر ذهنی به تیم‌ام آمادگی بدهم چون ما در خانه بازی می‌کنیم و باید از این مرحله صعود کنیم.


درخواست برای برکناری حاجیلو؟  


من ترجیح می‌دهم که جواب این سؤال را بدهم که اگر این کار را نکنم ممکن است حاشیه شود. اول از همه می‌خواهم یک قدم به عقب برگردم وقتی به ایران آمدم خیلی چیزها با مسائلی که من با آن عادت داشتم فرق می‌کرد ولی با فتحی توافق کردم که تنها تمرکزم روی تمرینات، مسابقات و بازیکنان باشد و البته کسی نباید در کار من دخالت کند. همچنین تأکید کردم مسائل خارج از تیم بر گردن مدیرعامل و هیأت مدیره باشگاه است. تنها خواسته‌ام از فتحی این بود که اسمی که روی پیراهن استقلال وجود دارد اهمیتش بیشتر از اسمی است که در پشت پیراهن است. هر کسی برای استقلال کار می‌کند باید صلاح این تیم را ترجیح بدهد و درخواست شخصی نباید داشته باشد. من در اینجا فقط برای استقلال کار می‌کنم و هر چیزی که در کارم تداخل ایجاد کند را کنار زده و با آن مقابله می‌کنم. در مورد بقیه مسائل هم خود آقای فتحی صحبت کند بهتر است.

 

تمرین روی ضربات پنالتی

 

خیلی روی پنالتی‌ها کار کردیم ولی می‌توانم به شما قول بدهم روی مشکل روحی و روانی کار می‌کنیم. بدون اسم بردن از بازیکنان می‌گویم که دو، سه یا چهار بازیکن ما پنالتی‌زنان خیلی خوبی هستند، فکر می‌کنم از فصل قبل این مشکل شروع شده است ما سعی می‌کنیم آن را حل کنیم.

 

عذرخواهی از داور

 

ابتدا باید بین کارت‌هایی که به خاطر فوتبال و داخل زمین گرفته می‌شود با کارت‌هایی که به خاطر شکایت و اعتراض در کنار زمین گرفته می‌‌شود تفاوت قائل شد. دانشگر، اسماعیلی و علی کریمی کارت‌های قرمزی که گرفتند فوتبالی بودند اما شما حق دارید که در این مورد صحبت کردید. من باید خودم هم به خاطر اعتراضی که در آن بازی داشتم عذرخواهی کنم زیرا خودم در آن جریان دخیل بودم. همه باید حواسمان بیشتر باشد تا برای اعتراض کارت نگیریم اما باز هم تأکید می‌کنم کارت‌های قرمز کریمی، دانشگر و اسماعیلی به خاطر مسائل فوتبالی بوده است. سعی می‌کنیم این مسأله را حل کنیم.

دیدگاه‌ها