کد خبر : 1643820 | 24 مهر 1398 ساعت 19:43 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

در فولاد شهر برد و ذوب آهن را به بحران فرستاد؛

مجتبی پیچ و خم های اصفهان را از بر است

بازیکن، مربی و سرمربی پیشین تیم ذوب آهن امروز با تیم مس کرمان موفق شد سبزپوشان اصفهانی را در فولاد شهر شکست دهد و به مرحله بعدی جام حذفی برسد.

مجتبی پیچ و خم های اصفهان را از بر است

به گزارش "ورزش سه"، مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال ایران امروز با برگزاری سه دیدار آغاز شد. دو تا از این بازی ها تا کنون به اتمام رسیده که هر دو، دربرگیرنده شگفتی های مهمی بود.

 

در شهر مشهد، تیم شهر خودرو با قبول شکست مقابل نفت مسجد سلیمان با جام حذفی وداع کرد. یحیی گل محمدی، سرمربی جوان و موفق شهر خودرو که سه بار تا فینال جام حذفی پیش رفته و 2 عنوان قهرمانی در این رقابت ها دارد، در دومین مرحله از جام حذفی امسال با تیم آماده و سرحال خود نتوانست حریف تیم سختکوش مهدی تارتار شود و خیلی زود از جام کنار رفت.

 

اما دیگر شگفتی مهم بازی های امروز جام حذفی در اصفهان رقم خورد. مس کرمان با یک گل زود هنگام در ورزشگاه فولاد شهر پیش افتاد اما تصور نمی شد که این تیم لیگ یکی بتواند برتری خود را مقابل حریف لیگ برتری دوام ببخشد. دانیال اسماعیلی فر در همان نیمه اول گل حسین شنانی را پاسخ داد و تصورات را درباره ذوب آهن در نیمه دوم به سمت مثبتی سوق داد. ولی اتفاقات نیمه دوم برای علیرضا منصوریان به یک کابوس می ماند. دبل شروین بزرگ و تک گل محمد مهدی عسگری، تیم مس را با اختلاف زیادی از ذوب پیش انداخت و تک گل تلخ خلعتبری در دقایق پایانی فقط سنگینی این باخت را برای سبزپوشان ذوب آهن کمتر کرد.

در پایان این بازی، تیم علی منصوریان که هیچ بردی تا به اینجای لیگ نداشته، از جام حذفی هم کنار رفت تا این سرمربی روزهای پرفشاری را در پیش داشته باشد. در سمت مقابل اما سرمربی مس کرمان در یک بازی بسیار مهم به برتری رسید. سید مجتبی حسینی، سرمربی جوان تیم مس کرمان که روزگاری طولانی را در تیم ذوب آهن به عنوان بازیکن، مربی و سرمربی طی کرده است، در بازگشت به فولاد شهر نشان داد خیلی خوب می تواند در اصفهان نتیجه بگیرد و این بار با رقم زدن خاطره ای تلخ برای ذوب آهن، پیروزی در فولاد شهر را تجربه کرد.

 

حسینی حالا با تیم دسته اولی اش در مرحله ای از جام حذفی حضور دارد که منصوریان و گل محمدی، سرمربیان فعلی و سابق ذوب آهن، هیچ کدام به آن نرسیده اند.

 

دیدگاه‌ها