کد خبر : 1643891 | 25 مهر 1398 ساعت 10:04 | 40.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت خنده به لبان آقای مربی (عکس)

مجتبی حسینی روزهای سختی را در مس کرمان پشت سر گذاشته است. تیم او با وجود برتری در برابر ذوب آهن در لیگ یک باب میل نتیجه نگرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان درلیگ یک از 8 بازی 10 امتیاز گرفته و یکی از تیم های نیمه پایین جدول به حساب می آید و 8 امتیاز با صدرنشین فاصله دارد. به همین خاطر مجتبی حسینی یکی دو باری به طور جدی مورد انتقاد هواداران تیفوسی مس قرار گرفت و شعارهایی را علیه خود شنید. اما به نظر می رسد شکست ذوب آهن در جام حذفی شرایط را برای تیم مس تغییر دهد. حتما اکنون مس به این باور رسیده که تیم خوبی است و اگر در لیگ یک هم همانند دیدار با ذوب آهن بازی کند می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. به واقع ذوب آهن غرور از دست رفته مس کرمان را به این تیم برگرداند.

 

مس کرمان در آخرین بازی لیگ یک تیم گل ریحان را در کرج متوقف کرد و به طور حتم در روزهای آینده خواهد کوشید فاصله خود را با صدر کم کند و در ادامه مدعی شود. شکست ذوب آهن لبخند رضایت از تیم مس را به لبان مجتبی حسینی برگرداند. مربی جوانی که در ابتدای مسیر با چالش های زیادی همراه بود و اگر موفق شود از این چالش ها به خوبی عبور کند یک مربی خوب به جمع مربیان جوان کشور اضافه می شود.

 

1443861

دیدگاه‌ها