کد خبر : 1643905 | 25 مهر 1398 ساعت 11:20 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

لوتار ماتئوس:

اریکسن برای بایرن مونیخ خیلی کند است

لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ از این باشگاه خواست از خرید کریستن اریکسن ستاره دانمارکی تاتنهام خودداری کنند چرا که سرعت او برای بازی در بایرن کافی نیست.

اریکسن برای بایرن مونیخ خیلی کند است

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته خبری روی سرخط خبرگزاری‌ها قرار گرفت که از تمایل بایرن مونیخ برای جذب کریستن اریکسن ستاره دانمارکی و ناراضی تاتنهام خبر می‌داد. اما لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ و فوتبال آلمان با این انتقال مخالف است و به مدیران بایرن توصیه می‌کند از خرید اریکسن صرفنظر کنند چرا که سرعت او کمتر از حدی است که برای بازی در بایرن مناسب باشد.

 

1443885

 

اریکسن در طول تابستان تلاش زیادی برای جدایی از تاتنهام و پیوستن به رئال مادرید کرد ولی این انتقال انجام نشد. حالا که اریکسن از پیوستن به رئال ناامید شده گفته می‌شود احتمال پیوستنش به بایرن مونیخ افزایش یافته. قرارداد اریکسن با تاتنهام در سال 2020 به پایان می‌رسد و او از ژانویه پیش رو می‌تواند پیش‌مذاکرات خود را با باشگاه‌های دیگر انجام دهد.

 

ولی ماتئوس در گفتگو با رسانه آلمانی اشپورت1 گفت:" من مدتها است اریکسن را دنبال می‌کنم و باید بگویم او در سال 2019 تا این لحظه ناامیدم کرده".

 

لوتار ماتئوس در ادامه گفت:" انتقال او به بایرن به نظرم منطقی نیست و اگر این اتفاق بیفتد تعجب خواهم کرد. به نظرم اریکسن بازیکنی نیست که بتواند به کار بایرن بیاید. اگر او برای تاتنهام به اندازه کافی خوب نیست برای بایرن هم نخواهد بود. اولی هوینس هم  گفته که بایرن به بازیکنانی که بخواهند فقط روی نیمکت بنشینند نیازی ندارد. اریکسن تکنیک خوبی دارد و یک شماره 10 تیپیکال است. ولی سرعت او خیلی کم است و نیکو کوواچ بازیکنان سریع را دوست دارد".

 

دیدگاه‌ها