کد خبر : 1644990 | 30 مهر 1398 ساعت 17:13 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

اریکسن اگر جام می خواهد به یونایتد نرود

میشل براون، بازیکن سابق تاتنهام، معتقد است که اگر اریکسن جام می خواهد، انتخاب منچستر یونایتد بهترین گزینه برای او نخواهد بود.

اریکسن اگر جام می خواهد به یونایتد نرود

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی تاتنهام، تا پایان فصل جاری با این تیم قرارداد دارد. اما او مایل به تمدید قرار داد با این تیم لندنی نیست و علاقه زیادی به جدایی از تاتنهام دارد. 
از باشگاههایی نظیر منچستریونایتد، یوونتوس و رئال مادرید به عنوان تیم احتمالی آینده اریکسن یاد می‌شود.


میشل براون، بازیکن سابق تاتنهام، اما معتقد است که منچستر یونایتد نمی تواند بهترین گزینه برای تیم آینده این هافبک دانمارکی باشد.

 

 

1444912

 


او در این باره گفت:" اریکسن وقتی زمان جدایی اش برسد تیم های زیادی را خواهان خود خواهد دید. او به دو دلیل می تواند خواستار جدایی از تاتنهام باشد. اریکسن می تواند به خاطر مسائل مالی یا کسب جوایز فردی و تیمی به دنبال جدایی باشد. اگر او به دنبال جام است منچستر گزینه خوبی نیست.
شما به منچستریونایتد نگاه کنید، آنها به دلیل شرایط بدی که دارند مجبور به پرداخت دستمزدهای نجومی برای جذب بازیکنان بی کیفیت هستند. گزینه های زیادی برای اریکسن وجود دارد اما به نظر من رفتن به اولدترافورد نمی تواند بهترین گزینه برای او باشد."


اریکسن تنها بازیکنی نیست که حاضر به تمدید قرارداد با تاتنهام نشده است و دو مدافع میانی و بلژیکی تاتنهام یعنی تویی الدرویرلد و یان فرتونگن نیز تا پایان سال ۲۰۲۰ با این تیم قرارداد دارند. براون درباره احتمال جدایی این دو نفر نیز گفت:" کمی بعید است که دنیل لوی تن به این کار دهد و به نظرم در نهایت این دو بلژیکی در تاتنهام ماندگار خواهند شد."

دیدگاه‌ها