کد خبر : 1643910 | 25 مهر 1398 ساعت 11:46 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: پول به اندازه کافی موجود است

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستر یونایتد، اعلام کرد که این باشگاه برای تقویت خود در زمستان پیش رو اقدام خواهد کرد.

سولسشر: پول به اندازه کافی موجود است

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد این روزها شرایط خوبی را سپری نمی کند. آنها تنها با ۹ امتیاز در جایگاه عجیب دوازدهم جدول لیگ برتر قرار دارند.


شاگردان سولسشر روز یکشنبه باید در یک دیدار بسیار سخت و حساس به مصاف لیورپول صدر جدولی بروند؛ لیورپولی که هر هشت بازی ابتدایی خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته است و شیاطین سرخ کار بسیار سختی را در مقابل آن ها پیش رو خواهند داشت.

 

1443175


در همین رابطه اوله گنار سولسشر درباره شرایط منچستر یونایتد صحبت کرد. او گفت:" ما در حال برنامه ریزی برای زمان طولانی مدت هستیم و من نمی توانم به شما برای یک یا دو ماه آینده اطمینان خاصی بدهم. 


من کارم را در اینجا با یک نقشه از پیش تعیین شده آغاز کردم. من به کار خود صددرصد اطمینان دارم و ساختار باشگاه نیز کاملاً مناسب است. در یونایتد همیشه سرمربی حرف آخر را می زند." 


هم چنین به نظر می‌رسد منچستر یونایتد از کمبود بازیکن تراز اول در بسیاری از نقاط زمین رنج می‌برد؛ موضوعی که به نظر باعث فعالیت گسترده یونایتد در بازار نقل و انتقالات زمستانی شود.


سولسشر در این باره گفت:" پول در اینجا موجود است. ما هدف های نقل و انتقالاتی زیادی داریم اما اگر نتوانیم آن ها را به دست آوریم، پول خود را هدر نخواهیم داد و در تابستان آینده برای جذب بازیکن اقدام خواهیم کرد. اما پول برای تقویت تیم در زمستان و تابستان به اندازه کافی موجود است.


در حال حاضر ما در حال بررسی یک یا دو قرارداد جدید هستیم اما اگر در نهایت نتوانیم بیش از یک یا دو بازیکن هم جذب کنیم، بازیکنان حال حاضر ما می‌توانند همه چیز را به ما بدهند و در شرایط تغییر ایجاد کنند."

 

دیدگاه‌ها